Din är dagen, 20 november

Utan ensamhet finns inga riktiga människor.
John Euder

Alla behöver vi vara ensamma ibland.
Det kan vara bra att bestämma sig för att vara ensam med sig själv några minuter varje dag.
Den stunden ska man ha alldeles för sig själv.
Då ska man koppla av och hämta krafter.

Hur får jag nytta av den stund jag har för mig själv idag?

1 Carina:

skriven

Ensamma stunder är guldvärd..så är det allt för mig.

Nu har jag mycket att ta igen i bloggvärlden, är glad för alla kommentare ni gett mig.

2 Lillan:

skriven

Goder morgon!

3 Gabbi:

skriven

God morgon söt...

Ensamma stunder e kvalitet de....

Ha en fin dag!

Kram

4 Ulla:

skriven

Godmorgon!

5 Tina:

skriven

Godmorgon!

De är skönt med ensamtid för sig själv...de är mumma för själen oxå:)

Ha det gott!

6 Maria:

skriven

Morrn.

Ja det behövs ibland men tyvärr klarar inte alla av att vara ensam. Själv njuter jag av det...man är ju med nån man älskar...L

Ha en riktigt skön helg.

7 A:

skriven

God morgon...

Jag älskar ensamhet och lugn...

Bara vara.....

Ha en fin dag

kram

8 Mia:

skriven

Den stunden är guld värd!

Kommentera här: