Dagens middag



Vi köpte med oss varsin pizza hem idag.
Det är fantastiskt gott men herregud så mätt man blir!!!

1 soffie:

skriven

mmm Pizza är verkligen gott,men som du säger guuu va mätt man blir!

2 Åsa.S:

skriven

Även här blev det takeaway i dag... kebabsalladsbullar.

3 Synne:

skriven

Hej på dig.

Pizza är gott det.



Har en liten fråga till dig.

Har du lust att gå in till mig och lägga igen en kommentar. Spelar ingen roll vad du skriver. Men har fått så många som säger de har svårt att kommentera hos mig. De flesta är på blogg.se

Vill du vara snäll och ge mig besked sen om du hade problem.

Har bara ändrat där man skriver kommentarer.

Säger tack för hjälpen på förhand.

Kramen Synne.

4 Mia:

skriven

Det var sååå länge sen jag åt pizza, vad sugen jag blir!

5 Ulla:

skriven

Jag köpte med mig sushi hem idag. Det är gott det med och det bästa är att man inte känner sig SÅ mätt efter sushi som efter pizza.

6 lena:

skriven

Pizza vad gott,här blev det Wraps.

Ha en fin kväll, kram lena.

7 LillaNisse:

skriven

Men, gu va gott....ja nu får det bli pizza imorgon igen....

Kram

8 Tina:

skriven

Ja det var längesedan man åt pizza...är hård nu med mig själv;)

Kram

9 Camilliondollar Baby:

skriven

Ja, gott är det alltid, men efter behöver man en vilopaus.

Kommentera här: