Dagen som gått

Dagen började som vanligt med att fixa för djuren. Efter frukosten åkte A iväg på jobbet, han jobbar hela helgen, och jag tog en promenad i det vackra vädret.
Sen har jag varit ute på gården och "pysslat på" och så har jag som vanligt tvättat och dammsugit.
Detta evighetsgöra....
Det har varit en fantastisk dag idag, solen har strålat från en klarblå himmel...alla har njutit av solen.


Tisdagsbild på en lördag är så klart fusk men jag måste bara visa vad vackert det är när solen skiner på snön.



Ankorna har solat.



"Muisarna" har solat.



Hästarna har solat.

Nu önskar jag mig en vinter med ordentligt med snö, 5-10 minusgrader och många soliga dagar.
Det kan väl ändå inte vara för mycket begärt??


 

1 soffie:

skriven

Å det lät som en drömvinter hoppas det blir så för november är så fruktansvärt trist!

väldigt vad vackert du bor och så fina bilder,

ha en skön helg

2 Ann:

skriven

God kväll! Oj så mycket snö ni har! Här är det nästan borta!Hahah ja nog såg dom skamsen ut hästarna:))

3 HannahSthlm:

skriven

Vilka mysiga bilder:)!

4 Vaniljis:

skriven

Ha ha, va skamsna de såg ut! Hoppas det var värt att rymma då.. Otroligt vackert idag. Mer sådana dagar!

Ja, det där med böckerna...jag har faktiskt inte varit med om så många böcker förut men jag tycker om att läsa så jag tänker köpa alla. Förut har alla böcker behövts och till mycket så jag tror inte det är fel att köpa alla. Jag blir ju sen väldigt fäst vid dom så sälja går inte an. :)

ha en trevlig kväll! Kram till dig!

5 Jeanette:

skriven

En sådan vinter vill jag också ha!!!

Det har verkligen varit en ljuvlig dag idag :)

6 vivan:

skriven

så vackert när solen skiner på snötäcket...och det gnistrar som diamanter....ha en trevlig helg!

7 Mia:

skriven

Näää, det är inte för mycket begärt ;-)

Nästa gång det är dags för golvvård här hemma så hör jag av mig! ;-))

8 C a m i l l a:

skriven

Men oj, vad mycket snö ni har bara några mil norr om oss. Här är det bara lite frost på backen.

Kram och hoppas du har en mysig kväll!

9 Åsa.S:

skriven

vilken härlig dag!!!

Hoppas vädret håller i sig nu då

10 matte:

skriven

Ja kan vi inte bara bestämma att det ska bli en sån vinter, lite kyligt och sol och en massa snö. Det blir bra!

Ha en fin dag!

Kommentera här: