Clinton Anderson and Mindy

Tittade in hos Blue och där fanns den här filmen...efter en stund kommer jag på mig själv med att sitta och gråta!!
Jag blir så otroligt berörd av detta fantastiska samspel mellan häst och människa.


 

1 LillaNisse:

skriven

Imponerande...

kram

2 Nettan:

skriven

En Flatcoated retriever. En underbar ras, snälla, lättlärda och arbetsvilliga, för att inte tala om glada. Han fullkomligt älskar människor.

3 Blue:

skriven

Visst är det helt otroligt.... jag satt o skrattade av lycka för att det var så vackert. Skänkelvikningar för ett så lätt tryck så det nuddar inte ens hästen. WOW liksom



O ridsekvensen.... hästen har lösa tyglar men ändå är det full kontroll



Jag ska erkänna att jag hittade det i min tur.... hos plogflickan http://plogflickan.blogg.se/

4 ANGELICA:

skriven

Sv: Haha ja okej. Men när det är klart är man ju ändå glad! Fast trött. :p

5 Sandra:

skriven

Jag blir så glad när jag ser sånna filmer,helt underbart!

6 Maria:

skriven

Natti natti !

7 Helena:

skriven

Ja man blir onekligen fascinerad.

8 Carina:

skriven

Såg det hos Plogflickan...man blir helt tagen av deras samspel.

9 Ann:

skriven

Morning!

10 Vaniljis:

skriven

God morgon!

Ja, var det inte du som grät också ibland när du kollar på trav?

Jag gråter också för minsta lilla som är rörande.

Ha en fin söndag! Kram

11 Plogflickan:

skriven

Precis samma känsla med pållar, och sånt samspel då kan jag få ståpåls o gråta en skvätt, ofte i vissa travlopp, övermäktigt på nått vis.. Märktigt samspel!

12 Mia:

skriven

Det är KÄRLEK, Ejmis... L

13 Tina:

skriven

Gomorron...det var fantastisk..vilken kemi mellan varandra!

Ha en bra dag!

14 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Hallå och hoppas att din helg har varit underbar! Rörande film!



Kram Sus

15 My:

skriven

Häftigt! Ha en fortsatt go söndag!

16 Jeanette:

skriven

Åh så himla läckert!!!

17 matte:

skriven

Vad fint! som om de vore bara en varelse..

18 Maja:

skriven

wooow...

19 Blue:

skriven

Jag har ett nytt inlägg i min blogg som du kanske vill se. Ännu en film

20 Lilltroll:

skriven

Helt jäkla fantastiskt!!! Och den sista, tokrusningar och sen... helt cool! Jösses vad man har att träna på :)

Kramis

21 Anonym:

skriven

Helt jäkla fantastiskt!!! Och den sista, tokrusningar och sen... helt cool! Jösses vad man har att träna på :)

Kramis

Kommentera här: