Citat om kvinnor

Intuition, det är den egendomliga insikt som säger en kvinna att hon har rätt - vare sig hon har det eller inte.

Okänd



1 Nettan:

skriven

Du undrade hur en mops är : och det första jag kan säga är att dom blir väldigt tillgivna en speciell person. Självklart hela familjen, men det blir en favorit ! Och eftersom jag är hemma på dagarna är jag mina killarns favorit. Ha, ha !



Jag tycker att mopsen är ganska lättlärd, men kan också vara väldigt envisa. En del vill inte skaffa mops då dom har lite utstående ögon och är rädda för deras ögon. Men det är väl som med allt, det beror väl på hur man låter hunden uppföra sig och var dom springer och gör. Ingen utav mina 3 har någonsin gjort illa sig i ögonen så att dom behöver uppsöka veterinär.

Mitt stora intresse med hundarna är ju utställning så jag lär dom att kunna stå stilla och ta det lugnt men jag kan tala om att dom verkligen kan få mopsryck och då gäller det att hålla i allt runtomkring. Ha, ha !

Jag vet inte vad jag mer ska skriva.

Bara att det är det bästa hundvalet jag gjort och jag älskar mina tre små bebisar som älskar att ligga och snarka brevid mig i sängen. Ha, ha !

Du får fråga om det är något du undrar.



Många kramizar

2 Ann:

skriven

God morgon !

3 Vaniljis:

skriven

God morgon! Ha en bra dag!

4 Synne:

skriven

Det är sant det där hehe....

5 A:

skriven

God morgon...

Önskar dig en bra dag =)

Kram

6 Mia:

skriven

Vi har ALLTID rätt!

Eller....????

7 Jeanette:

skriven

Men jag vet ju att jag har rätt.., alltid...

Ha en bra dag!

kram

8 Annelie:

skriven

Otroligt vacker bild =)



Ha en riktigt fin dag!

9 Ulrika:

skriven

Kloka ord i vanlig ordning =)



Ha en braig dag!



Kram

10 Helen:

skriven

Hmm precis så är det ju :)

Trevlig helg på dig

Kommentera här: