Badankor



Nu finns det ju inte några vattenpölar för ankorna att plaska omkring i längre men det problemet har dom löst på bästa sätt.
Vi har uppvärmda vattentunnor åt hästarna på vintern och där går det alldeles utmärkt att bada.
Ankorna är lyckliga men jag och hästarna är mindre glada...
1 Synne:

skriven

Det kan jag förstå.

Men hur sjutton värmer du upp vattentunnorna.....

2 Synne:

skriven

Skönt de kommer fram.

Blir så frustrerad när saker och ting inte funkar.

Tusen hjärtlig tack för hjälpen.

Kramen Synne.

3 Synne:

skriven

Då förstår jag. Skönt att slippa bära vatten som bara fryser :D

Kramen Synne.

4 Camilla:

skriven

Tack så mycket:-) Det var snällt sagt! Jag kommer att skriva, men kanske inte lika ofta..tror jag..på ett tag i alla fall..hehe

Vi hade ankor ett år i kalvlstallsboxar(på den tiden vi hade ankor. Dom var ju som sagt lite svåra att vinterförvara..) och så var vi ju tvungen att göra nån sorts pöl åt dom så vi hade en kovattenbalja i boxen och massa halm...jösses vilket plask och kladd det var. Jag gjorde inget annat den vintern än att fylla vatten och mocka blöta boxar..haha..

Ha en jätteskön kväll!

5 Lillaviola:

skriven

JAg blir så glad av att se dina ankor och övriga djur.

Utan problem skulle jag vilja vara ett djur hemma hos dig!

Kram

Kommentera här: