Arbetsdag



Arbetsdag för mig idag, jobbar 11.30-21.00.
Dags att sätta fart så jag inte kommer för sent.
Hoppas jag hinner titta in till er under dagen, blir det lugnt på jobbet ska jag ta mig en blogg-runda.

Vad ska ni göra idag?

Ha en riktigt fin lördag!!
1 Margaretha:

skriven

Skall strax börja städa...men jag värmer upp med en bloggrunda först ;D

Ha en fin helg

Kram

Margaretha

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Idag blir det att leta efter en fars dagspresent, sen bara ta det lugnt!



Ha en bra dag på jobbet!



Kram

3 Nettan:

skriven

Usch för att jobba så länge på en lördag.

Men du är väl van.



Ha en jättebra dag på jobbet !



kram

4 A:

skriven

Tvätt och städ står på schemat idag....

Ha det fint på jobb idag.

Kram

5 Tösasnodden:

skriven

Ha det gott du med, jag ska också jobba!

6 Anna´h:

skriven

Hej SolStrålen !



Ikväll ska 10 glada töser samlas & ha med sej varsin efterrätt & spela massa roliga spel = )) !

Ska bli såå skoj att få ladda skrattbatterierna över vintern !!



Sköt om dej !

7 LillaNisse:

skriven

Promenera ner på stan och fika, promenera hem och så måste jag städa....tråkigt...

Ha en bra jobbdag...

Kram

8 Maria:

skriven

Sovit, varit ut med Kruse, varit på klo klippning, käkat, ska nu vila sedan arbete.

Ja dagarna rullar på.

Tjing

Kommentera här: