Anonyma inlägg



Den sista veckan har jag fått flera anonyma inlägg som jag förstått av det som skrivits att de kommer från "kändisar".
Jag har sett att namn och bloggadress ofta saknas nu när jag lämnat mina kommentarer,  så snälla....
Kolla så ert namn finns i kommentaren, jag vill ju så gärna svara er!!
1 solgudinna:

skriven

Ibland så förvinner adressen i rutorna där uppe. Och jag har också råkat skicka iväg meddelanden anonymt. Men om jag ser det så kommer det ett litet tillägg senare.

Kram.

2 LillaNisse:

skriven

Ibland om jag svarar dig från jobbet så missar jag att skriva dit namnet, när jag är hemma så ligger det ju kvar, sorry om jag gjort dig nyfiken, är nog nästan säker på att jag är skyldig till nåt inlägg...

Kram

3 lena:

skriven

Jag brukar kolla det numera, för det hände för en tid sedan att jag glömde och det tror jag att jag lärt mig nu.Man vill ju veta vem som skriver:)

Ha det fint, kram lena.

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Ja, namnet försvinner väldigt ofta...väldigt irriterande.



Hoppas du har haft en fin dag!



Kram

5 Jenny:

skriven

Tack för rara ord inne hos mej....

Kram, Jenny

6 Synne:

skriven

Anonyma kommentarer är inte så kul. Dels vill man ju svara på kommentaren, så tycker jag det är lite fegt när en del skriver anonymt just för att bråka. Då står man ju inte för det man skriver.

klems.

7 Gabbi:

skriven

Morning söt...

Ha en fin helg!!

Själv så drar jag ju till Stockholm....

Ha det bäst!

8 Ann:

skriven

God morgon!

9 Ulla:

skriven

Godmorgon! Det krånglar på blogg.se. Det är ju inte alltid sin egen adress kommer upp automatiskt. Jag försöker alltid kolla att den är med innan jag trycker på knappen, men iblan går det lite FÖR fort. Ha en skön fredag!

10 Nettan:

skriven

Godmorgon! Hoppas du får en skön fredag!

11 soffie:

skriven

det är nog blogg.se som strular ibland har märkt att adressen försvinner ibland,

hoppas du får klarhet i vilka de var,

ha en härlig fredag

12 Maria:

skriven

Ja det är ju alltid roligt att veta vem kommentaren kommer ifrån. Både posetiva & negativa.

Ha de så gott nu.

13 Tina:

skriven

Hoppas du får en skön helg!...med vila

14 Blue:

skriven

Jag tror också att det är blogg.se som strular för det har hänt att jag börjat med att fylla i mitt namn o adress (eftersom sambon ofta rensar historiken o då ligger det inte kvar även om man kryssat i kom ihåg) o sen när jag skrivit i kommentarsrutan så har jag SETT att namnet o adressen bara poff försvunnit. Så jo det är nog lite strul på bloggen också.

15 Blue:

skriven

Ja kom på lite till dårå... jag brukar i princip ALLTID kolla efter att min kommentar kom fram o då ser jag ju om det blev nåt fel...



Funkar bara hos såna som inte modererar bloggen innan kommentarerna syns.

16 Nina:

skriven

Mitt i det man tryckt på "skicka kommentar" så kan namn och adress försvinna... och jag antar att det då inte finns hos den man kommenterar hos.



Något är kanske fel hos blogg.se... eller, jag vet inte vad felet ligger. Har man då brådis så händer det.

17 Inger Maryissa:

skriven

Sista tiden har det hänt då och då att även om man har kryssrutan ikryssad för att spara sitt namn och bloggadress så sparas det inte.

Kanske det kan vara en orsak till kommentarerna utan namn och bloggadress.

Det händer hos mig också.

Det har ju varit en del strul på Blogg,se den sista tiden tyvärr.

Kram

18 Lindi:

skriven

Anonymitet kan ha sina ljusa och mörka sidor...

Själv försöker jag "skaka av mej tråkigheter"...då är det bra att vara liiite anonym...

Vi ses i ank-dammen, min vän!

//Lindi

19 Mossfolk:

skriven

Önskar dig en trevlig helg!

och kollar att det står att det är jag

20 Plogflickan:

skriven

Ja men vill gärna kunna kommentera tillbaka, så det är roligt om man vet vem och inte är anonym.

Ha en fin fredagkväll.

21 Ellen:

skriven

trisst,,, har märkt att det hänt mig ibland också, trotts att jag vet att jag skrivigt in namnet !

22 Mia:

skriven

Mm, skrev till de "ansvariga", men fick till svar att felet inte låg hos dom...så jag vet inte varför det blir så där!

23 Annelie:

skriven

Trist när det blir så och det har tyvärr hänt ganska ofta på sistone =(



Ha en riktigt fin kväll!

Kommentera här: