Åh nej!!!

Jag bytte precis bakgrund i min blogg och då försvann min fina heder som Mija gjort till mig....HJÄLP!!!!!

1 A:

skriven

Oj.....

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Den bör nog ligga kvar i din designmall. Du kanske har raderat nåt av misstag.

3 Tösasnodden:

skriven

Ständig helg var ju min arbetstid, suverät när man har hästar tycker jag!

4 ANGELICA:

skriven

Söt bild! ;)

Nej men usch vad tråkigt. :( Har du den ej sparad på datorn då?

Några planer för imorrn?

5 ANGELICA:

skriven

Söt bild! ;)

Nej men usch vad tråkigt. :( Har du den ej sparad på datorn då?

Några planer för imorrn?

6 Åsa.S:

skriven

Nej...

7 Annelie:

skriven

TYvärr måste jagsäga att jaginte ser den heller.

Har du kollat inne i kderna om den finns kvar där.Annars får du ta fram den i bildbiblioteket igen och ladda upp den på nytt =)



Ha en fin kväll!

8 soffie:

skriven

nej men guuu vart tog den vägen tro,den bakgrunden blir ju jättebra men hoppas headern kommer fram igen,

gonatt

9 Inger Maryissa:

skriven

Hoppas du hittar headern igen och kan sätta tillbaka den.

Kram

10 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Oj oj då! Hade du inte sparat den på din hårddisk?

Men den måste finnas i dina bilder i bloggen! Kolla det!



Kram Sus

11 Anonym:

skriven

Välkommen i klubben! Så är det med oss amatörer. Jag skulle lägga in en bild och allt annat försvann. Inte bättre det. Hoppas din Webbmaster fixar tillbaka den.

/P

12 Nettan:

skriven

Det där har hänt mig också.

Man blir tvärlack !

Du får väl spara ner den igen och klista in eller nått. Kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur jag gjorde.



Lycka till.

13 Ann:

skriven

God morgon! Oj! Men bakgrunden är fin! Hoppas det fixar sej!

14 Kattis:

skriven

Åhhh, nej.

Sånt har jag varit med om och man blir verkligen ledsen.

Hoppas hon har kvar koden. Det hade min designer iaf.

Hoppas du får en härlig fredag!

Kram

15 Camilliondollar Baby:

skriven

Nu kom jag på! När jag började fixa med min design, efter att de hade flyttat blogge. Så försvann min också. Lika hände, när jag gjorde syrrans. Jag tror att de har bytt genväg på bilderna. Så det är bara ladda upp den på nytt, sen ska det nog funka.



Lycka till!



Kram

Kommentera här: