Zzzzzzz

Kom precis på att jag ska lyssna på radioteater idag klockan 13.30 och för att kunna hålla mig vaken då så är det nog bäst att jag försöker sova en stund i alla fall.

1 Nina på Johangården:

skriven

Sov gott!

2 vivan:

skriven

Vilken skön bild...ha en skön helg!kramiz

3 Martina:

skriven

Tack för kommentaren på min blogg! :)



Jag letade men hittade ingen kattspya i går kväll, så det måste ha varit datorn (fläcktarna i den krånglar) som luktade..

Eller så är det min förkylning som gör att jag känner konstiga lukter!

Äkligt i alla fall!



Ha en trevlig helg!

4 Marie:

skriven

Vi har bar 6 higlands, för att dom är fina. Vi har fött upp tjurkalvar av slb och srb. Dom har kommit till oss vid drygt två veckors ålder, vi har gett dom kalvnäring och vant av dom vid två månader, då har vi sålt dom för vidare uppfödning.

Jag tittade på dina bilder, är det herefordkorsningar också eller bara rena hereford?

5 marie:

skriven

det var jag som skrev



6 Margaretha:

skriven

Det var nog hundra år sedan jag lyssnade på radioteater.....kanske skall jag sätta mig tillrätta kl 13:30 jag oxå.....

Kram

Margaretha

7 Camilliondollar Baby:

skriven

Ha en underbar lördag!/Kram

8 Britten:

skriven

på sommaren när jag är uppe på gården lyssnar jag mycket på radio och teater..härligt..varför gör jag inte det mera ????

9 Helen:

skriven

Ha en riktigt trevlig lördag, kram

10 vivan:

skriven

nu provar vi om det funkar....kramiz

Kommentera här: