Varför ändra??



Det har blivit många söndags-middagar med några goda grannar nere på byns pizzeria den senaste tiden.
Och varför ska man ändra på ett bra koncept??
Vi gör så den här söndagen också.
=)



1 Eva:

skriven

Ja, varför ändra på en sån trevlig vana :-)

Själv minns jag inte sist jag åt pizza. Så jag kanske skulle ta och unna mig det idag. Ha en trevlig kväll!

2 Åsa.S:

skriven

Ja, goda traditioner är dumt att ändra på! =)

3 Carina:

skriven

Åhh nej, jag som varit sugen på pizza

hela dagen idag, pizza med beasås på

såklart :-)

4 Fia:

skriven

Det låter som en trevlig tradition. Hoppas det smakade bra.

5 linda:

skriven

Vilken härlig söndagsmat!

Vi hade det till kvällsmat igår..L



Jag köpte också tetran idag..

hur god som helst!

Och lättgjord..L

6 Bugatti:

skriven

Very nice site. Will sure visit again.

Kommentera här: