Vad trött jag blir!!!

I går visade Kanal 5 ett avsnitt av CSI som hade sin fortsättning i TV1:s "Brottskod försvunnen". Vi spelade in CSI eftersom programmen u TV1 brukar gå att se på webben eller så har alltid Brottskod...gått i repris.
MEN...den här gången går det INTE i repris och det går INTE att se på webben!!!
Det här är helt klart ett sk I-lands-problem, men nu var vi så inställda på att de det här dubbelavsnittet så nu känns det urjobbigt att bara ha halva storyn...ingen mening att se den heller eftersom vi inte får upplösningen.
Har försökt leta på webben om Brottskod...skulle finnas någonstans att ladda hem, men jag är så dålig på sånt så jag vet inte ens vart jag ska leta.
Någon som har några bra tips om vart jag kan hitta "Whithout a trace", Where and why, säsong 6, avsnitt 6 ?
Tacksam för goda råd nu!!!


MySpace Graphics
MySpace Comments
1 H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala:

skriven

tycker du att det nya systemet på blogg.se är bra? de har ju förkortat aktiva listan väldigt mycket och jag tycker inte att det ser bra ut.



man vill se flera på aktiva listan

vad tycker du?

vet du hur man hamnar på aktiva listan?

2 Kattis:

skriven

Du har så rätt!

Det är ett bra motto.

Ha det!

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Dyk in till syrran, hon plockade hem just det avsnittet till mig igår. ;)

4 Camilla:

skriven

Jaha....jag är väl korkad jag, för jag trodde att det skulle sändas en annan gång jag..hehe..jag satt i går och funderade på när det skulle gå. Tydligen mitt framför näsan på mig, på en annan kanal..haha..

Jumbo...

5 Cajsa:

skriven

Japp, adda mig på msn så kan jag skicka över det.

[email protected] =D

Kommentera här: