Vad ska man ta på sig?

Vi ska på 40-års kalas i kväll hos våra grannar L & L och jag vet att dom kommer att duka på sin härliga glasaltan.
I min fantasi skulle det vara mingel med drinkar på gräsmattan, solglasögen på och sommarkläder i kväll men eftersom det snöar nu så får jag nog tänka om....
Dags att plocka fram vintergarderoben igen kanske?
Nu ska jag inventera bland mina kläder och se vad jag kan hitta...


glitter-graphics.com
1 Ann:

skriven

Usch o fy! Här snöar inte något..än!

2 K:

skriven

Ha en bra dag!

3 Tinaz:

skriven

Skoteroverall....om ja var du, kanske inte den snyggaste festblåsan..men de skulle säkert förstå piken om att festen skulle hållas på en varmarebreddgrad :O JAG VILL HA LITE VÄRME!!!

4 Carina:

skriven

Var också på 40årskalas igår och höll på frysa ihjäl, alla andra var vettigt klädda utom jag :-(

5 Vincentlina:

skriven

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera här: