Utmaning

Jag har blivit utmanad av min vän Gabbi.

Tanken är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner

1. När gick du upp idag?
Hade sovmorgon, gick upp 07.10…det är lååååång sovmorgon mot för 04.20.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Kommer faktiskt inte ihåg…det var för länge sen vi var på bio alltså….

4. Favorit TV - program?
Kriminalserier, dokumentärer och såpor typ ”Bonde söker fru” och ”Frusna män söker kärlek”

5. Vad åt du till frukost?
Te, en hård smörgås med salami och en mjuk smörgås med ägg och kaviar.

6. Vad är ditt andranamn
Eva Marie

7. Din favoritmat?
Pasta-rätter, kyckling, grillat…den här listan kan bli lång.

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodbröd, lutfisk…sen äter jag nog det mesta.

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
En ”Absolute Love” från 1996 lyssnar jag ofta på nu ;)

10. Vilken bil kör du?

Passat eller Nissan


11. Vilken är din Favoritmacka?

Köttbullsmacka med rödbetssallad.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Människor som inte håller vad dom lovat, ser sig som förmer än andra…den här listan kan också bli lång…

13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans, en top och huvtröja ( om det är kallt )

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?

Australien.

15. Favoritklädmärke?
Har inget favoritmärke, det ska vara snyggt, ha bra pris och sitta skönt, då är jag nöjd.

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Ska bo i en lägenhet i Hudiksvall när jag blir gammal ;)

17. Favorit tid på dagen?
Det varierar, men sommarmornar är underbara när solen skiner och fåglarna kvittrar och allt annat är tyst.

18. Var är du född?
På Sundsvalls BB

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Trav.

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Jag tror att de blogg-vänner jag utmanar kommer att vara med.

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Det har jag ingen aning om ännu eftersom jag inte är säker på vilka jag ska utmana just nu.

22. Coca Cola eller Pepsi
Coca Cola

23. Fotboll eller ishockey?
Ishockey.

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Både och faktiskt beroende på hur jag jobbar…men jag är ju förresten alltid uppe tidigt när jag är ledig så jag är kanske mer morgonmänniska ändå.

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Läs min blogg, händer det något spännande i mitt liv så kan ni läsa om det där. =)

27. Vad ville du bli när du var liten?
Mitt första minne av vad jag ville bli är psykolog men då var jag lite äldre.

28. Bästa barndomsminnet?
Somrarna i stugan.

29. Varit i Afrika?
Ja, i Gambia.

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

31. Varit med om en bilolycka?
Ja, jag körde och brorsan var med…kunde ha slutat riktigt illa =/

32. Favoritdag i veckan?
Lediga dagar!

33. Favoritblommor?
Pelargoner.

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Max.

35 Äger du en cykel?
Ja.

36. Vem fick du senaste mailet från?

Roland på blogg.se…min nya mail-kompis ;)


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen speciell.

38. Läggdags?
Vid 22.00-23.00-tiden.

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Alla 3.

40. Senaste personen du delade en middag med?
A

41. Vad sysslar du med just nu?
Skriver den här listan och kollar bloggen.

42. Favoritfärg
Svart och grönt.

43. Hur många tatueringar ?
Ingen.

44. Hur många sänder du det här mailet till?

Lägger ut det här i bloggen.


Jag utmanar 3 av mina lite nyare bekanta.

Pernilla
Tina
Marie



1 Pernilla:

skriven

Va roligt! Jag ska ta itu med utmaningen så fort jag får en stund över.

/P

2 Tinaz:

skriven

Här var det ;D nu är den klar!!

Kommentera här: