Tunga ögonlock

Idag var det knappt så jag orkade hålla ögonen öppna på det sista mötet för dagen.
Fick anstränga mig hårt för att inte somna och slå pannan i bordet...det skulle ha sett ut det!!!
Slumrade en stund i bilen när vi åkte hem och efter att ha gått min blogg-runda så känner jag mig piggare, men det var tungt där ett tag idag.
Har ni några knep för hur man ska kunna hålla sig vaken när ögonlocken är tunga som bly?


1 Madeleine:

skriven

Tyvärr har jag inga bra tips, bara att införa korta pauser under ett möte, en bensträkare. Kram Madde.

2 Anna´h:

skriven

Kaffe intravenöst & jaga en mer vild än tam 2 - åring runt stock & sten , det e´säkra tips = ))



Ska nu krypa ner i den renbäddade & goa sängen , läsa ett kapitel eller 8 & lyssna på regnet som smattrar emot rutan !!



God - Natt - Kramar

3 Mia:

skriven

Tjaaa....det finns ju det där urgamla knepet med tändstickor förstås, har aldrig provat själv...kanske det beror på att jag bara har tändare hemma???

Kommentera här: