Trångt

Det är svårt att blogga när katten och lap-topen ska ligga i samma knä.

1 Madeleine:

skriven

Det låter hur mysigt som helst, min kisse väntar redan i sängen på mej. Ha en bra kväll. Kram Madde

2 MissyElliot:

skriven

He he he, lilla kissekatten vill ju bara vara med ju!

:-)

ps. Ett jättetack för din röst...Jag bidde sååå glad!

3 Mia:

skriven

Haha ja de är väl för goa, likadant när man ska läsa en tidning då måste de ju ligga mitt på den :-)

Kram

4 carina:

skriven

Det har varit hett om dig ser jag....dessa karlar :/

Min har varit ganska billig han med idag. Var nämligen han som lovade att fixa bil till dotterns bal..men nä inte har han tänkt på det inte ..nu är det jag som fixa det också + studentpartay och en massa extra planering på jobbet nu eftersom vi ska ordna en mässa för äldre i kommunen...är det mycket nu eller :/

5 Gabbi:

skriven

Natti natti hjärtat!!

6 Camilla:

skriven

Ja eller kvinna rätt och slätt :-)

7 Nina:

skriven

Kan tänka mig att det blir lite trångt :)

8 Nettan:

skriven

Det där känner jag igen.

När jag lånar min dotters laptop - åh, om jag kunde få en egen - så hoppar min mopsvalp upp och vill ligga i knät.



Kram

9 Ann:

skriven

Morning!

Tack! JA jag trivs superbra men nu sk aman ju få till det som frissan fick vilket sällan lyckas.))

10 Kattis:

skriven

Godmorgon!

JA, alltid nåt annat som vill komma före tandis, fast jag fick tid idag istället.

Och nu kommer jag inte undan.

HA en toppendag!

11 synne:

skriven

Ja, eller när jycken pockar på uppmärksamhet och vill bli kliad hela tiden....

Ha en flott tisdag.

Kram Synne :D

12 A:

skriven

God morgon gumsan....

Myspys med katten i knät =)

Ha en fin tisdag...

Kram

13 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

I dag har vi sooooool här å redan 10 grader!!

Ljuvligt jue!!!

Ha bästa dagen!

Kramen

14 Inger Maryissa:

skriven

Ja, dessa otroliga och mysiga kissar, som så ofta vill ha ens uppmärksamhet.

Kissen blir kanske sotis på laptoppen..

de är så roliga...

15 Mia:

skriven

Hmmm, har uppdaterat mig på din blogg och ser att du haft det lite tufft men att det löste sig, som du säger, en urladdning är inte så dumt då o då!

Ungefär samtidigt som du skrev din kommentar hos mig, så kom jag upp till Vindeln, det gick hur bra som helst igår! :-)

16 Nilla:

skriven

Hej

Ja men det är väl klart att katten vill mysa ....min brukar lägga sej över tidnignen när jag löser korsord och gärna tugga på pennan...ha det bra

17 Bim H-D:

skriven

Oj, har du varit här och hälsat på? En sådan kom in här just nu - och meddelade att han var hemma ;) Ser ut som på bilden, ja... ;)

Må så grankott... och tydligen missade jag något igår i bloggen, då jag somnade framför datorn ;)

18 Anna´h:

skriven

Finns det hjärterum , så finns det stjärterum = ))!

19 Fia:

skriven

Katten är väl på musjakt? :)

20 matte:

skriven

Vilken superbild, läckert med gula ögon i allt det svarta!

Kommentera här: