Svärmors tunga

Min Svärmors tunga blommar, det har jag aldrig varit med om tidigare.

1 Lena:

skriven

Det är roligt när man får en blomma att blomma som inte brukar göra det.

2 Nettan:

skriven

Ha, ha ! Inte min mamma heller, men jag har två svärmosblommor i fönstret som har blommat flera gånger. Det är min mamma jätteavundsjuk på då det tyckligen betyder att blomman verkligen trivs.



Kram

3 Helena:

skriven

Vad kul. Har jag heller aldrig sett. Den var ju dessutom fin!

4 carina:

skriven

Visste inte ens att de kunnde blomma :o

Snyggt jobbar ejmis ;)

5 Inger Maryissa:

skriven

Vad kul att få se detta.

Har för mig att det är svårt att få denna växt att blomma

Kul att du kunde föreviga det med ett foto.

6 Mia:

skriven

Mycket nektar blir det, om jag inte minns alldeles fel ;-)

7 Bim H-D:

skriven

Hm, länge sedan jag hade en sådan... lyckades ta död på en i en flytt - vintertid ;( Så jag har inte lyckats få någon att blomma nej... hrm, höll på att skriva blogga istället för blomma där, hihihi...

Må så grankott...

Kommentera här: