Svara JA om du får erbjudandet om att flytta!!!

Eftersom jag är en riktig gnäll-kärring ibland så har jag mailat Roland på blogg.se varje gång ni uppmärksammat mig på konstigheter i min blogg efter flytten och en hel hög med konstigheter har jag hittat själv också och vidareförmedlat.
I dag fick jag ett mail med adressen till en sida där man kan få svar på frågor, här hittar du den.
Det verkar också som att de flesta konstigheterna kommer att räta till sig bara så många bloggar som möjligt är flyttade så därför tänkte jag att jag skulla passa på att "lobba" lite för flytten.

SÅ MINA KÄRA MEDBLOGGARE, SVARA JA PÅ FRÅGAN OM FLYTT OM DU FÅR DEN...JU SNABBARE FÅR VI TILLBAKA ETT BRA OCH FUNGERANDE BLOGG.SE!!!



1 Annsingen:

skriven

Japp vi kämpar mot chips och choklad:))

2 Inger Maryissa:

skriven

Tack snälla du för den informationen.

Jätte-gulligt ! och toppen att du mailar Blogg,se med frågor om något inte funkar som det ska, och att du talar om det för oss.

Och jag kommer absolut att säga ja till frågan av flytt av min blogg.

Kram





3 A:

skriven

Jag väntade tills jag fick svar om lösenordsskydd. När jag fick det svaret så flyttade jag direkt... Lika bra att få det gjort för till sist får man kanske stå i kö ett dygn eller så....

Kommentera här: