Söndag


MySpace Graphics
MySpace Comments

Söndag, arbetsdag och Mors Dag.
I dag jobbar jag igen och efter jobbet blir det Morsdags-firande på en Kina-restaurang i stan.
Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag.
Hur ser er söndag ut?
Ha en riktigt bra dag så hörs vi i kväll!!
=)

BloggRegistret.se
1 synne:

skriven

Fick du tag i pallkragar på biltema?

Ska baka och smaka det brödet. Det lät gott.

Klems Synne:D

2 Ann:

skriven

Morning!

Ska på 4 års kalas!

Sedan morsdagsfira mamma och sedan morsdagsfira HÅkans mamma:)

3 tinaz:

skriven

Jobb här med idag, man blir nog firad ikväll istället, har timmar idag.

Ha en skön morsdag!

4 Madeleine:

skriven

Jobbar en delad tur idag, hoppas bli firad på 3 timmars rasten. Ha en bra dag. Kram Madde

5 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Grattis på morsans dag!!

Ha en fin söndag !!

Kramen

6 Mia:

skriven

Morning!

Här blir det fortsatt städning, idag är det dags att ta itu med badrummet! :-)

7 Kattis:

skriven

Godmorgon1

En till som är upp tidigt.

Har hunnit med hundprommis och frukost.

Nu ska jag blogga en stund, det får man om man är uppe så här tidigt på mors dag.

Kram

8 Ulla:

skriven

Idag ska vi, hela syskoskaran med familjer hem till lilla mamma. Vi blir 11 vuxna och 5 barn. Vi har tur med vädret, så vi kan säkert sitta i trädgården och mysa. Ha en skön söndag!

9 Carina:

skriven

Dagen kommer att tillbringas i en stol i solen

innan vi sen lämnar vagnen för att åka hem igen :-)

10 soffie:

skriven

MMM va gott med Kina mat.

Själv ska jag sitta å slappa med en bok i solen.

Må så bra

11 Camilla:

skriven

God morgon!

Ja man kanske kan skicka en dutt i ett paket.. :-)

I kväll ska jag jobba, så nu ska jag försöka att ta vara på solen idag.

Ha en bra söndag!!

12 Eva:

skriven

Här blir det fika med lilla mamma :-) Ska försöka hitta något mysigt ställe där man kan sitta ute i solen. Ha en bra dag!

13 Madeleine:

skriven

Ganska jobbigt med delad tur, men det går. Jobbar på ett demensboende i Kumla(Närke) som undersköterska. Ha en bra dag. Kram Madde

14 Trolda:

skriven

Hoppas du får en trevlig kväll på kinan =D Och kinamat är ju så gott! för egen del blir det nog en härlig långpromenad i det vackra vädret! OCH lite lat-tid på soffan med en bok senare...;-) Ha det bra!



trolda - kramar!

15 Bim H-D:

skriven

ja, de "små" har ringt och sagt grattis på mors dag ;)

Gubben är till skog med vovven... Jag har lekt med hans nyinköp i trädgården bland.... öhhh, ogräset mm... Undrar om man kunde få någon som hjälp där? ;)

Sedan blir det möjligen grillat här hemma då det är ok väder idag!!! Inget ätande ute här inte, nopp...

Fick mig dock ett par nya skor av gubben som present... Ja, jag betalade och sedan fick jag pengarna åter, hihihi - överförande mellan konton kallas det visst? ;)

Må så grankott...

16 Helena:

skriven

Här har jag blivit uppvaktad och förbereder mig för en stillsam söndag. Men jag ska åka en sväng till min mamma som bröt överarmsbenet förra veckan och har opererats. Synd om henne.

17 Pernilla:

skriven

Solen skiner på oss också och vi ska på åttaåringens köravslutning. Vad mysigt med kina-firande. Ha en underbar dag.

/P

18 A:

skriven

Jag slappar i soffan =)

Hoppas du har en bra dag på jobb...

Kramen....

19 vivan:

skriven

ja jag blev bjuden på restaurang av sambon...blommor i mängder av barnen..kramiz

20 Nettan:

skriven

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll efter en arbetsdag !

Här blir det lungt och skönt - inget planerat alls.



Kram

21 Åsa.S:

skriven

Mysigt att fira(s) på restaurang!

Hoppas ni har det bra =)

22 Eva (igen):

skriven

Aha, ja nu ser jag att vi är ganska jämngamla. Kul, då har vi säkert lyssnat till samma musik :-) Visst är det härligt att vara lite nostalgisk och tänka tillbaka hur det var då? På sätt och vis var allt mer avspänt då, inte så mycket modehysteri och så. På så sätt var det nog lättare att vara ung då. Tror jag. Ha en trevlig kväll :-)

Kram,

Eva

23 britten:

skriven

stockholm har visat sig från sin allra bästa sida i dag så lång promenade har det blivit...

24 Helena:

skriven

Den har varit toppen. Ungarna med sina respektive var här och åt middag och tårta till kaffet. Mysigt. Vi satt ute hela tiden och det kändes som en sommardag.

Hoppas du har haft det lika mysigt efter jobbet.

25 Nilla:

skriven

Hej

Söndagen har vart ok..hästtävling på förmiddagen och grillning på kvällen...ha det bra

26 matte:

skriven

Har varit ute hela dagen. Promenerat hundar och planterat och vattnat och fixat och donat i solskenet:) Kunde varit värre om man så säger..

Hade!

Kommentera här: