Sommarhagar

Har varit ute hela morgonen och stängt för sommarbetet, så snart ska lilla "Flisan"och dom andra hästarna få gå "på grönt".
Är bara inne en sväng för att justera vätskebalansen lite, så nu går jag ut igen  =)
Vad gör ni idag?





1 A:

skriven

Tack =)

Vad glad hon ser ut lilla pållen =)

Jag har städat och tagit hand om kroppen och ska snart ner i tvättstugan......

Ha det gott

kramen....

2 soffie:

skriven

ÅÅå gu va söt!Man vill bara borra in näsan å lukta .mmm

önskar dej en underbar helg........

3 Ulla:

skriven

Jag har precis kommit hem från stan. Varit och köpt en doppresent. Ska på dop imorgon. Jag hann även fika med en kompis. Ikväll ska jag ha tjejmiddag. Vi ska äta thaiinspirerat. Hoppas på att kunna sitta ute en stund.

4 Fia:

skriven

Kan inte du bara titta åt andra hållet en liten kort stund, tillräckligt lång för att jag ska hinna knycka det vansinnigt söta fölet? Om jag hade en sån sötnos hemma skulle jag nog slå läger i hagen och ta semester från jobbet och beställa hämtmat och bara sitta och titta på raringen. Det är ju nästan hälsovådligt med så söta djur...

5 Annelie:

skriven

Jättegulligt föl =)

Ha en fin helg!

6 Anna´h:

skriven

Vilket vackert föl !!

Hoppas du får en skön helg med lite solglimtar

på dej = )) !

KRAM KRAM

7 Madeleine:

skriven

Vilket vackert föl, ser hel mysig ut, skönt för dom att få komma på grönbete. Har jobbat idag, varit å handlat ätit lite tacos, sitter nu o slappar. Ha en bra natt. Kram Madde

Kommentera här: