Solen skiner

Solen skiner och jag är ledig!!
Kan det bli bättre?
Hur är vädret hos er idag?



1 Nilla:

skriven

Go morron ..härligt att vara ledig det är jag snart en hel vecka yes...nej proverna skulle ta ca 2 veckor..

2 Ann:

skriven

Japp det blir kalasbra!

Jag kommer vidare till dej sedan;:))

I morgon ska jag bort över dina trakter förresten.Min telefon ska hämtas i Matfors:))

3 A:

skriven

Solsken =)

4 Nina:

skriven

Sooooool!

5 Carina:

skriven

Solen skiner :)

Vi ska till Söderhamn på studiebesök hela jobbar gänget.....hoppas på en härlig dag.

6 Tanja:

skriven

Stockholm bjuder på.....tamtadaaaa







SOLSKEN!!!! Härligt och man blir så mycket gladare!! Ha en fin dag! Kram

7 Åsa.S:

skriven

Här är soligt och härligt... och fullt av grävmaskiner...

Hoppas du får en underbar dag!

8 MissyElliot:

skriven

Vädret är underbart, men jag har inte den turen att vara ledig...

snyft

Ha en jättehärlig ledig dag i solen

kramiz

9 Ann:

skriven

Hahah japp! Ser du en rosa kvinna i en svart saab är det jag:))

10 Ann:

skriven

Japps! vi får ses på stan under gatufesten för en öl ...eller två:))

11 Fia:

skriven

Men vad skoj, har du ett foto på min man :)

12 Bim H-D:

skriven

Hm... hrmpf... solen har STRÅLAT hela dagen här... och då har man suttit och jobbat till 17, hemma 18... och vaddå går ut... då är det kallt här vid sjön, tyvärr... suck...

Må så grankott... ngn som har ledig dag imorgon, egentligen... men det bli jobbet och borta... 10.45-11 dyker de upp och hämtar mig... jajaja, det får väl gå, kan vi sitta ute och studera enkäter mm månne? OM det ÄR fint väder... och jag tror INTE jag tänker betala för att roa mig på kvällen med 4-hjuling mm... oki, undrar om länk är i bloggen idag... eller kommer imorgon? Ja, jag har laddat ;)

13 synne:

skriven

SOL.....

Kommentera här: