Skit också!!

Utan att gå in på några närmare detaljer så kan jag meddela att jag haft allvarliga och mindre trevliga diskussioner  med både A och min bror idag  =(

TYSTA LEKEN BÖRJAR NU!!!



Tror inte mitt humör lämpar sig för några kommentarer idag...men jag har läst mina favorit-bloggar och tack vare era inlägg och snälla kommentarer så är jag härmed LITE snällare...  ;)
1 Ann:

skriven

Morning!

Usch då....lät allvarligt!

Hoppas det känns bättre idag!

KRAM!

2 synne:

skriven

Det där lät inte bra alls. Hoppas du fixar det och att allt löser sig.

Kram vännen.

Synne :D

3 Nina:

skriven

Man kan inte vara snäll och rar alla dagar, någon dag måste man få ryta också!



Hoppas det går över snart!

4 My:

skriven

Ojdå, och det verkar inte va löst än? Känner precis igen mig, och hur det är, det vet du :) Kramar till dig!

5 vivan:

skriven

Ja det är riktigt på dom bara...ibland måste man ta till tunga arteleriet...hoppas du får effekt...kramiz...heja på dig....

6 Emelie:

skriven

Oj va tråkigt, kämpa på vännen!

Kram

7 Bragerebekka:

skriven

Great site, keep up the great work

Kommentera här: