Sista dagen idag för att tävla =)

Sista dagen för min tävling idag.
Det är fortfarande många av mina blogg-vänner som inte stillat min  nyfikenhet och visat mig hur det ser ut där ni sitter och  bloggar.
Så fram med kameran nu!!
Kl 19.00 i kväll drar jag en vinnare.

Nu är det dags för en tävling igen tycker jag och den här gången vill jag även stilla min nyfikenhet lite  ;)
Det jag undrar över är hur det ser ut på er blogg-plats?
Fota blogg-platsen och lägg ut en bild i er blogg och lämna sen en kommentar i det här inlägget.
Bland er som är med kommer jag att lotta fram en vinnare som vinner detta lilla block som passar perfekt i väskan och dessutom lite läsning inför sommaren, en hemlig pocketbok.  =)



Jag tänker börja med att visa min blogg-plats...som ni ser så har jag en del saker förutom datorn där...och kom nu ihåg att jag städade det här kontoret flera timmar igår...det är en riktig blogg-rövarkula jag sitter i alltså!!  ;)

1 vivan:

skriven

kollade in när putten fölade...vad spännande...

sånt får vi inte se hos oss..bara valackar..he,he



med det var underbart vackra kort...kramiz

2 A:

skriven

Du har så rätt....

Jag älskar gamla hus =)

Kommentera här: