Siesta

Jag har varit ute på gården hela dagen fram till nu och det känns på kinderna...dom kokar =)
Sol och blåst här idag och då tar solen,
Bland annat så har gräsmattan fått sin första klippning för året idag och så har en massa "måsten" avklarats, SKÖNT!
Nu kan jag med gott samvete gå och lägga mig ett tag...jag ska ju jobba i natt så det behövs lite vila innan dess.


glitter-graphics.com
1 matte:

skriven

har också klippt gräs , men så tog bensinen slut:/ Typiskt.. ja ja nåt att roa sig med senare :)

2 jayne:

skriven

Hej

Hoppas du vilar ordentligt nu så du orkar med hela natten. Jag vet när jag jobbade natt, jag tyckte det var svårt att vila innan... svårt att koppla av.

Ha en trevlig natt!!

3 Marie:

skriven

Hej! Vad kul att du hittade min sida, och att du gillade mina smycken! Än så länge har jag ingen riktig hemsida där de visas men det kommer! Dock kan jag maila bilder om du är intresserad! Lättare är det om du mailar mig på [email protected] så får du mer info =) Ha en finfin dag!

4 Ann:

skriven

Hej raring! JA här har varit fullt upp idag!

Hoppas du får en bra natt!

KRAM!

5 Ann:

skriven

Det är så alltså???

Ja jag tittar in hos dej också...besöker nog dej lika ofta som toan...det vill inte säga lite:))

6 britten:

skriven

hoppas du sover gott nu då och att du får en bra natt / kram

Kommentera här: