Rongedals...gör mig glad =)

Har precis tittat klart på "Så ska det låta" från i fredags och jag blir så imponerad av Bröderna Rongedal, dom gör mig verkligen på bra humör.
Bjuder på några blandade klipp med dom här.





1 Kattis:

skriven

Åhh, de är helt underbara.

Som du säger, man blir sååå glad av att se dem. Tack för alla klippen.

Ha en skön dag!

2 britten:

skriven

ja dom är verkligen jättedujtiga det tycker jag också..kram

3 Beatrice:

skriven

Ja, dem är mysiga :)

4 EmelieB:

skriven

detsamma ha en jätte bra söndag! (:

5 Emme:

skriven

Jag ääääälskar dom! :)

6 klara:

skriven

oooh vi´lken fin design du har!!

7 Mia:

skriven

Me like!! L Mycket!!

Försökte hitta Brottskod försvunnen men har inte hittat det jag sökte efter, OM jag hittar det så meddelar jag dig!

8 Trolda:

skriven

Riktiga energiknippen som sprider GLÄDJE =D

Trolda - önskar skön söndag =D

9 Dress Like a Princess:

skriven

Dom är riktigt duktiga

10 Annelie:

skriven

Ja det blir man verkligen. Kul att se/höra hur dom kan fylla i åt varandra =)

Ha det så fint i veckan!

Kommentera här: