Redan torsdag

Det känns ibland som om veckorna bara har tre dagar, måndag, torsdag och söndag. Otroligt vad fort tiden går!!
I dag ska jag i alla fall jobba igen, om inget oförutsett händer så har jag 18 arbetsdagar kvar innan jag går på sommarsemestern veckan efter midsommar...nedräkningen har börjat!! =)
Vad händer hos er idag?



MySpace Graphics

MySpace Comments

Glöm inte att rösta!!

BloggRegistret.se
1 A:

skriven

God morgon vännen....

Tack.......

Idag är jag ledig och ska väl ägna mig åt ytan ;)

Ansiktsmask och lite så.....Ja, städa med....

Ha det fint =)

2 Junitjej:

skriven

Vad skönt med semester snart!

3 Kattis:

skriven

Godmorgon på dig!

Min dag består i att reda o städa upp från gårdagen. Sen ska jag bara avsluta veckan för i morgon åker jag till Danmark på en liten tur med maken. Ha en toppendag!

Kram

4 Ulla:

skriven

Mitt inlägg handlar oxå om att tiden går så fort, fast jag tycker veckan bara består av måndag och fredag. Jag börjar tycka att torsdagen är en av de bättre dagarna i veckan för det är dagen före fredag och sen är det helg. Jag går på semester v28 så jag har några veckor kvar, men det finns ett slut iaf.

5 Gabbi:

skriven

Morning raring!!!

Jag jobbar dag...nice för en gångs skull!!

Ha en fin dag!!!

6 Ann:

skriven

Skrev jag Lennart till dej??? Han heter INgemar och inget annat..

7 tinaz:

skriven

Det blir nog att ladda inför jobbarhelg,kanske en promenad idag solen skiner o det är lite värme i luften.

ha en fortsatt bra dag //T

8 Ellen:

skriven

Jag ska försöka städa lite här hemma idag,,,, dammsuga och sätta upp några nya hyllor på väggen =D



kram tillbaka =D

9 Nettan:

skriven

God morgon på dig, eller fm kanske man ska säga.

Här skiner faktiskt solen idag och det blåser inte så mycket så i solen är det faktiskt riktigt skönt.

Det blev många faktiskt där. Ha, ha !



Här ska det tas det lungt under dan, åka och handla lite på Martin Olsson innan det är kurstajm ikväll med Valle. Men det är jättekul och jag ser fram emot det.



Kramizar

10 Anonym:

skriven

18 dagar.. du kommer inte att hinna blinka, så är du ledig!

jag ska hålla på med trädgårdsarbete idag och sedan vet jag inte.. jo se melodifestivalen i kväll förstås! går Perelli vidare? jo klart hon gör.

ha en toppendag!

kram matte

11 Pernilla:

skriven

Va skönt att få börja räkna ner till semester.

Själv försöker jag att få ordning på bokföringen för min mans firma. Går trögt, som du förstår, i och men att jag skriver här.

/P

12 Pialotta:

skriven

Här ska det bara njuta av tillvaron.. kanske blir det en stund i den där solstolen med propparna i örona.. ljudböcker är fantastiskt avkopplande:-)

ha de gott.. snart semester och jag tror dig det hägrar.

Tiden kan vi inte stoppa, den springer på i rask takt.

13 evans:

skriven

Ja, veckorna bara rusar iväg! Så snabbt att jag inte ens hunnit räkna hur många arbetsdagar det är kvar, men den 16:e juni jobbar jag sista dagen innan sommarlovet i alla fall :))

14 Madeleine:

skriven

Har städat, ska fixa leg, är ledig, semester blir det inte förns v29. Ha en bra dag. Kram Madde

15 Maria:

skriven

Har packat & ska bege mig till Timrå. Sedan resa med brudarna i morgon.

Hoppas du får en bra helg.

Kram

Kommentera här: