Premiär på altanen

I morse vaknade jag med huvudvärk...tror det var av vinet eftersom den gick över ganska snart efter att jag tagit en tablett.
Här kämpar solen för att ta sig igenom molntäcket, jag hoppas verkligen solen avgår med segern idag.
Min plan för dagen är att fortsätta vår-städningen, idag är det altanen som ska få sig en omgång. Vi sitter alltid där och äter under sommaren och nu är det så pass varmt så premiären på altanen blir nog tidig i år, men först måste det städas.
Vad gör ni idag?


BloggRegistret.se

Rösta gärna! ;)
1 MissyElliot:

skriven

Här skiner solen från klarblå himmel, så det blir utedag med ongarna för hela slanten!

Hoppas att du får en fin dag.

:-)

2 Annsingen:

skriven

vilken vacker bild:)))Här blir till att hälsa på föräldrar idag och se så dom lever:))

3 Mia:

skriven

Antingen torsdag eller fredag, har inte fått besked än...tänk om dom inte fått mitt mejl?????

Typiskt mig att bli orolig L

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Tar dagen som den kommer!



Hoppas din blir underbar!



Kram

5 Åsa.S:

skriven

Vad mysigt det såg ut!



jag tänkte ta en prommenad, sola lite se kanske. Har ju inte mycket att pula med ute, då allt är uppgrävt...

6 My:

skriven

Blir nog en lugn skön söndag! Ha en bra dag!

7 A:

skriven

Så fint ni har det =)

Ser jättemysigt ut....

Idag ska jag slöa =)

Kanske blir det en promenad....

Ha det bäst

kram

8 Lena:

skriven

Vin är farligt. Jag har också huvudvärk i dag. :s. Snart ska jag åka och hämta en liten kalv, grannen hade fått en som han inte "gjorde med".

Kommentera här: