Party-time =)

Nu är det dags att hoppa ur vardags-kostymen, göra en helrenovering av kroppen och på med fest-blåsan.
Hoppas på en kul kväll med mycket dans...i den här kylan måste väl alla upp och röra på sig för att hålla värmen ;)
Ha en bra kväll!!


glitter-graphics.com
1 Tinaz:

skriven

O detsamma SKÅL!...klunk... o ha en trevlig kväll .

//T

2 Diana:

skriven

Ha en trevlig kväll!:)



Spana gärna in mina auktioner på tradera:)

http://www.tradera.com/auktioner/d-iiiana

3 kicki:

skriven

Hoppas ni får en jätte trevlig kväll, här vräker snön ner så det blir till att sätta på sig vinterkläder när man skall ut med vovven..

kramen på dej

4 Margaretha:

skriven

Hoppas att du hittade något riktigt raffigt att ha på dig......Trevlig kväll!!!!!!

Kram

Margaretha

5 Camilla:

skriven

Hoppas du får en lika trevlig kväll som jag hade igår:-)

6 Emme:

skriven

Trevlig helg på dej :)

7 A:

skriven

Hoppas du får en riktig kanonkväll =)

Om en vecka är det min tur att svänga de lurviga ;)

Hehehe

8 Trolda:

skriven

Vad härligt med FEST =D Och hoppas du får dansa hela kvällen...;-) Och här är också så kallt...Brrrr.....får nog svänga mina lurviga också en sväng...Ha det KUL!



Trolda - kramar!

9 Anonym:

skriven

Detsamma! :D

10 LIFE BY Marielle:

skriven

ha d så trevligt :)

11 Fredrik Inredning & Mode:

skriven

nice med party!

12 linda:

skriven

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll, med mat och bra sällskap!

13 Anna:

skriven

vilken fin header du har!

14 Anna´h:

skriven

Hoppas du får en rolig kväll & att du får svänga runt på dansgolvet ordentligt = )) !!

Sleten som aldrig förr efter gårdagens tripp till Kristianstad , så en bauta götteskål & CSI e´vad Mamsen mäktar med ikväll ...



KRAM

15 Marcus:

skriven

Om du gå in på min sida kan du vara med i en tävling "Gissa Kändisen" om du gissar rätt kommer jag att bevaka/länka din blogg i 1 vecka.

16 Anonym:

skriven

Hoppas att du får en riktigt bra kväll!

17 MissyElliot:

skriven

Ha det så himla roligt!

:-)

18 soffie:

skriven

^Å Låter så roligt hoppas du får dansa jättemycket:O)

19 Your Gossip Girl:

skriven

Hejsan!

Ta gärna en titt på min blogg, - du kommer inte bli besviken! Glamour och skvaller är ledorden. Den har just fått sig en liten make over dessutom.



Kram, Your GG

20 jonna:

skriven

blir nästan lite avis, sitter hemma helt sönderfrusen ! haha!

21 Inger Maryissa:

skriven

Hoppas du har en riktigt trevlig kväll och mycket dans.

Och ja, i den här kylan är det nog inte så dumt för att hålla värmen ;-)







22 Milla:

skriven

Hihi, ha så kul! ^^,

23 Sofie:

skriven

Haha, söt fågel! Hoppas att det blir en kul kväll!



/s

24 Maria:

skriven

Ja i den här kylan är det bäst nog bäst att du håller dig på dans golvet hela kvällen.

Jag minns att du skulle på Cave & äta men det blev inställt. Jag har varit dit & kan då verkligen rekomendera det stället. Kanon gott, vi åt meze + grill. Huga va mycke mat. Men lyckades få i mig sorbe oxå. Smaskens.

Hoppas ni har en rolig kväll nu.

Kram

25 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Hoppas du får en skön söndag!

26 Jenny:

skriven

Hej! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

27 A:

skriven

Morning....

Hoppas du hade en kanonkväll =)

Kramen

28 Ann:

skriven

Morning! Hoppas du överlevde partyt:))

29 Ulla:

skriven

Hur mås det idag? viskar

30 Mia:

skriven

Goooood morron!!! L

31 Plogflickan:

skriven

Hoppas du hade trevligt när du slängde dina lurviga i en dans..ler

Och att du får en bra söndag oxå!

32 Madeleine:

skriven

Hoppas du hade en trevlig kväll. Jag jobbar som undersköterska på ett demensboende. Kram Madde

33 carina:

skriven

Hoho!

Hur mås det idag......sover du än?

34 sofie:

skriven

men söt! haha :D

35 DENISE DORNELL:

skriven

haha vilken rolig filur;)

ha en bra dag!

36 anneli:

skriven

Kika gärna in på min blogg och tyck till om vem som bar klänningen bäst av Drew Barrymore och Jenna Elfman :)

37 Sally:

skriven

Haha, rolig tupp:P

38 benita:

skriven

mysig bild :D

Kommentera här: