Outstanding!!!

             



                                                                         
 
1 Hanna ^^:

skriven

han e grymmast!! :D

2 synne:

skriven

Har inte sett körslaget. Tyvärr. Men hört andra berätta.

Skönt att ha fått städa kan jag tro, fast solen sken.

Har varit med på slakt en gång och jag trodde det samma som du, men det gick bra. Har dock inte styckat. Ska försöka köpa närslakt om det går. Gillar inte tanken på djuren som ska färdas upp mot en 30-40 mil för att komma till slakteriet. Helt vansinnigt.

Hoppas annars allt är ok med dig.

Kram

Synne ;D

3 Annsingen:

skriven

God morgon rara du!

Missade körslaget igår har iofs inte sett alla men hittills tycker jag som du(grundat på det lilla jag sett)

Hoppas din dag blir underbar!

4 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Japp han va klart bäst!!

Ha en fin söndag!

Kramen

5 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Såg faktiskt på Körslaget igår, lite iaf. :-)

Ha en skön och solig dag!

6 Vaniljis:

skriven

God morgon! Har inte sett så mycket på tv på länge och definitivt inte körslaget. :) nä, pelargoner finns inga i mitt hem. Tycker inte om dom. Gerbera däremot. Jag skulle behöva städa här med. Man ser snart inte ut genom fönstren. Får ta det en barnfri helg med dåligt väder... ;) Ha en trevlig söndag!

Kraaaaam

7 Mia:

skriven

Båda mina favoriter är kvar till final, det blir beslutsångest nästa helg! ;-)

8 Camilla:

skriven

Ja vi kanske kan schemalägga han systerligt..hehe..

:-)

9 Bim H-D:

skriven

JAAAAAAAAAA!!! Jag hade som vanligt(?) ståpäls... älskar dem, hihihi... och KUL att Brolle gick vidare också... Är nog första gången jag haft ståpäls av Eloise, hihihi...

Må så grankott... ngn som gör ett försök att kolla deklarationen... hittar allt som räntor mm... men var katten är de papper man får om inkomsterna då, öhhh... ordning? hrm... Ska försöka få till en e-leg på nätet sedan - vill ha de få ören jag ska få INNAN resan... Sämsta året hittills - men så är man INTE högavlönad, hrmpf... ursäkta det sista där... ;)

Kommentera här: