Ögongodis

Ångrade mig...ska greja med min nya mobil nu samtidigt som jag ska titta på "Spårlöst" och, förmodligen, gråta en skvätt.
Bjuder på lite ögongodis under tiden  ;)

1 Annelie:

skriven

För den magen eller programmet ;-)

Kanske jag skulle se det också, det är ganska trevligt =)

Ha en fin kväll!

2 Annelie:

skriven

För den magen eller programmet ;-)

Kanske jag skulle se det också, det är ganska trevligt =)

Ha en fin kväll!

3 Camilliondollar Baby:

skriven

slurp

4 soffie:

skriven

mmm det där va bra för just nu är jag i upplösningstillstånd,jag kommer ej in på min blogg,snyft guuu va kan ha hänt.......

hoppas du får en bra kväll framför tv eller den där godingensuckdrömma kan man ju

5 Åsa.S:

skriven

Tack för den puddingen!

6 Kattis:

skriven

Tackar för det ögongodiset.

Ha en trevlig kväll!

eller skrev kjag det i förra...äh, du får ha det extra trevligt då.

7 Ulla:

skriven

Ögongodis säger jag aldrig nej till. Tack!

8 Tinaz:

skriven

Vackra män kommer i så många former, 6-pack eller mysmagen. Båda works for me, men det är aldrig fel med ögongodis.

// T

9 jen:

skriven

Jag är aldrig torr under ögonen när jag tittar på "Spårlöst". Jag får se repriset som går på söndag för jag missade programmet.

10 Vaniljis:

skriven

Ha en trevlig helg! Kram

11 Vaniljis:

skriven

Ha en trevlig helg! Kram

12 Vaniljis:

skriven

Ha en trevlig helg! Kram

13 Anonym:

skriven

Morning!Kan inte lämna kommentar på det sista inläget du skrev.Och mina inlägg publiceras inte heller...jo men syns inte...Dumt

14 Ann:

skriven

Kommentaren du gav blev bara ditt namn...inga ord typ!

15 Ann:

skriven

Händer mycket skumt nu!

16 Ann:

skriven

Aha! Det kan man vara ibland.))

17 Ann:

skriven

Ja det är mycket skumt! Nej jag har faktiskt inte gjort det!

18 A:

skriven

God morgon vännen...

Jag märkte det =O

Himla irriterande.....

Ha en fin dag =)

19 Ann:

skriven

Det verkar funka för dom sinte "gått över till andra sidan"

20 Ann:

skriven

Japps aldrig är man så sugen som nu:))

21 kats:

skriven

ögongodis tackar man för:-)

22 Ann:

skriven

Har du mejlat blogg.se angånde detta?

23 Ann:

skriven

Hahahhaah! Är det läge för din man att känna sej hotad?:))

Kommentera här: