Ny vecka

Måndag igen...redan vecka 21...arbetsdag för mig idag ...alldeles för få lediga dagar nuförtiden...och inte kan jag gnälla så mycket heller eftersom jag lagt mitt schema själv ;)
I eftermiddag är det dags att plocka fram gräsklipparen för första gången i år, gräset har växt som sjutton de senaste dagarna trots att det varit så kallt. Hoppas den går igång nu bara...
Hur ser er måndag ut?

Innan ni går vidare till nästa blogg så får ni gärna göra ett tryck på "den lilla svarta" =)

BloggRegistret.se

Ha en riktigt bra måndag så hörs vi i kväll!

CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com
1 Ann:

skriven

God morgon!

Har ett trassligt internet idag;/ Kastas ut hela tiden...Tröttsamt!

I dag ska jag försöka rensa lite kläder i sovrumsgarderoberna.

samt träna lite.Ikväll kalas hos mamma:)

2 Anna´h:

skriven

GOd Morgon SolStråle !

Nu har jag mösat mej upp ...

Ska väcka mina kottar snart & sedan drar denna dagen igång , har 2 träningspass inbokade på förmiddagen , ska bli gött att få svettas lite & boxa på säcken = ))



Ha de bäst !



Kram

3 synne:

skriven

Här har det hänt mycket sista dagarna.

Härlig bild på "Flisan".

Hoppas festen blev lyckad trots snö och kyla.

Det hade vi här med. Så som inte det var nog så pajade sentralvärmen. 13 grader inne!

Kram Synne :D

4 Gabbi:

skriven

Morning vännen!!!

Ha en fin dag på jobb!!

Kramen

5 Nilla:

skriven

Hej

Måndag blir väl som alla andra..jobba.Fixa mat åka till hästen.duscha sova

Ha det bra

6 Helena:

skriven

Tack för de musklerna till frukost :0)

Jobb,jobb, jobb. Sedan ska här städas. Har inte hunnit på ett tag.

Kram.

7 Mia:

skriven

Godmorron själv! Här ska det tittas på bilar...igen! Det börjar bli bråttom nu.... L

8 Trolda:

skriven

Godmorgon! Jag önskar dig en bra dag på jobbet - själv är jag ledig =D Skall bara vara inne å myspysa....städa lite, gå o plocka, läsa o om vädret tillåter blir det nog en liten promenad frampå...här är kyligt och "halvklart" väder.



Trolda - kramar!

9 Lena:

skriven

Jag som var så säker på att det var söndag i dag fick mig en riktig funderare när jag läste här att det var måndag.. Uscha. Nu väntar en kopp kaffe och sen ska jag försöka stänga klart en beteshage.

10 Maria:

skriven

Morrn.

Ska iväg på lite uppdrag under dagen. Sedan blir det väl middag & sova lite eftersom det är arbete i natt.

Hoppas du får en härlig måndag.

Tjing

11 Elinn:

skriven

Godmorgon.

Min Måndag består av skola. Något mer har jag inte inplanerat.

Åh...Jag vill också kunna plocka fram gräsklipparen nu...men istället får vi plocka fram spaden och skotta snö. :P

Ha en bra Måndag.

12 Annelie:

skriven

Vi har också fått klippa gräset redan. Det är dags för andra svängen nu, men det får sambon göra nu på ledigheten.

Det var verkligen en läcker man =)

Ha det gott, hoppas dagen rinner iväg!

13 MissyElliot:

skriven

God förmiddag!

Arbete för hela slanten idag! (Bara 3 1/2 vecka kvar till skolavslutning...)

:-)

Ha en härlig måndag!

14 britten:

skriven

solen skiner...hurra....kram

15 Åsa.S:

skriven

Vilken pudding!

Hoppas din dag blir fin =)

16 ida:

skriven

snart är det sommar! :) ha en bra dag!

17 kicki:

skriven

Ja det var en riktig godbit att vila ögonen på...

min måndag skulle jag ha tillbringat i Kumla på ett bussbolag, men igår fick jag mensen igen, bara två veckor sedan sist, jag blöder som attans och har inte sovit speciellt bra inatt, alltså blev jag hemma idag och tar mig inte så långt från toaletten, måtte detta vara över nu för jag antar att det är slutet av denna skit som är på G, jag är ju över 50 för tusan,,,då har man gjort sitt och vill bara slippa detta...

ha det bra min vän

18 Pialotta:

skriven

Sommaren kom.. vände om ett tag, men snart kommer den med friska tag..

Här i Skåne är det oxså betydligt kallare nu, men jag gillar läget.. våren förberedelsens tid till riktiga sommaren.. vi har 15 grader så vi ska inte klaga:-)

Gräset har folk klippt här många gånger redan.

ha de gött

19 David:

skriven

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er.



(Ta med fördel borta detta meddelande efter att ni läst det.)

20 Sofie:

skriven

Jag ska inte göra något speciellt, kanske vila efter helgens strapatser? :)

Oouff, vilken heting du har hittat förresten, haha.



/s

21 Ulla:

skriven

Idaghade jag lång måndag. Till 19.00. Efter en sån här dag så brukar jag svimma i soffan L och så ser det ut nu.

22 Pelleveronica:

skriven

Lots of great info, keep up the good work!

Kommentera här: