Ny pojkvän

I går kom han, den nya pojkvännen.
Nej, nej, inte till mig...jag behåller A ett tag till ;)
Det var "muisarna" som fick hit sin nya kille, visst är han snygg?





Det är INTE lätt att fota en tjur som är helt galen av lycka över att komma ut efter en vinter i ladugården och dessutom får en egen flock av brudar att uppvakta.
Bilden visar i alla fall att det blev full fart!!

1 Annelie:

skriven

Härligt liv du lever =)

Ha det fint!

2 Nina:

skriven

Ibland funderar jag på att det skulle vara roligt att ta en tur förbi dig och fotografera alla djuren. Tror jag har sagt det förut...



Klart han är fin... och jag skulle gärna kliat hans haka... i alla fall så länge han var fast i vagnen.

3 Nina:

skriven

1 st grönt 50x50 = 85kr

1 st grönt 50x60 = 85kr

2 st gröna 50x60 = 150kr

alla tre gröna = 215kr

porto tillkommer

4 Åsa.S:

skriven

Han ser ut som han vet vad som väntar... hahahaha!

5 Nettan:

skriven

Hoppas han kommer att trivas !

Men det verkar han ju redan göra. Ha, ha !



Kram

6 Hayley:

skriven

Åh.. Absolut älskar kor! Och vad fin han är! :)



//Hayley

7 synne:

skriven

En sån stilig kille.....

Honom måste ju alla muisar bli förälskade i tycker jag.

Kor är fina djur...

Ha en bra dag.

Synne :D

Kommentera här: