Nu är det tävling!!!

Både jag och A har stegräknare.
A har haft steg-tävling på jobbet under en månad, men igår var det sista dagen för den och nu har han då utmanat mig istället.
Första etappen kommer att pågå från torsdag till söndag och vinnaren kommer att få njuta av en lång sovmorgon och på det en härlig frukost. =)
Det priset låter kanske som en självklarhet att kunna ta sig när man vill, men har man djur som vi har så är en sådan morgon rena lyxen, så den har jag tänkt vinna!!!
Nu är det hårdkörning med promenerandet som gäller alltså!!


1 vivvan:

skriven

Jag hejar på att du får sovmorgon! hej,heja...kramiz

2 Pernilla:

skriven

Heja, heja!

Ska ta och införskaffa en ny räknare jag också. Det har jag nu sagt i flera månader. I morgon.........



Fast jag tänker inte tävla med Er.

/P

Kommentera här: