Nattarbete

Nu har jag vilat och sett en film, ska ju jobba i natt och då måste jag alltid vila INNAN passet också.
Ska börja med middagen nu, det blir spagetti och köttfärssås idag, enkelt och gott.
Jag håller tummarna för en lugn natt på jobbet för då brukar jag kunna hinna med en tur i blogg-världen också.
Vad ska ni göra i kväll?

1 Sofi:

skriven

sv: det samma!

2 Åsa.S:

skriven

Hoppas natten blir lugn!

Jag skall inte göra nåt särskillt... lägga mig tidigt. Åker klockan 5 i morgon.

3 Helena:

skriven

Packa väskan till imorgon. Vi ska övernatta med corvetteklubben i Ystad. Sedan ska vi njuta ett glas vitt på altanen och titta på guldfisken i dammen.

Kram.

4 Anonym:

skriven

vilken film då? :)

5 Tinaz:

skriven

Blir en lugn kväll skall skjutsa sonen på "Lan" på fritidsgården de är ett gäng på 17 killar som sitter o spelar hela natten. Så i morrn är det en hålögd sur o trött son...men det kostar o ligga på topp :O

// Hoppas på en lugn natt. T

6 Ann:

skriven

Tack ja edt kändes faktiskt bra:))

7 jeanny:

skriven

haha tycker jag med, men lite stor-roliga såg dom ut :)

8 Lexie:

skriven

gott med sspaghetti och köttfärssås :D

9 Jennifer:

skriven

Gud vilken fin layout du har på din blogg! :)

10 Margaretha:

skriven

I kväll skall jag SOFTA......Kollar just nu på "Så ska det låta"....lagom för en fredakväll :D

Kram

Margaretha(hoppas att du får en lugn natt)

11 soffie:

skriven

hoppas du får en bra natt.

här har vi käkat Nachos och ungarna har kollat You Tube nu ska vi kolla in Kill Bill 1

Må så gott

12 Kattis:

skriven

Hej!

Nu är ju klockan snart 10 så det är strax dags att hoppa i slafen.

Ha en underbar helg!

13 Pernilla:

skriven

Ha en trevlig natt, men nu går jag och lägger mig.

/P

14 Veronica:

skriven

Ska upp 4.15 imorgon och jobba, så jag har softat, redigerat lite bilder i PS och slötittat på TV :) vad jobbar du me?

15 karro:

skriven

trevlig kväll! :D

kram

16 Sofie:

skriven

Spaghetti och köttfärsås, det åt jag till lunch!



/s

17 Fia:

skriven

Hoppas att det blir en lugn natt, så du hinner blogga lite.

18 Veronica:

skriven

Ok, hoppas du får en bra natt på jobbet då :)

19 Georgsina:

skriven

Greetings. This site is so full of information

Kommentera här: