Nagellack



Jag använder nagellack 365 dagar per år och jag har prövat många olika sorters lack med varierande resultat.
Ofta flagar lacken fort eller torkar innan man hunnit använda ens halva flaskan eller så är penseln dålig osv osv.
Jag hade tittat några gånger på Depends Minilack men inte testat dom, av någon anledning hade jag fått för mig att dom var dåliga, men tänk så fel man kan ha!!
Jag vann ett lack när min vän Åsa. S hade tävling och sen dess är jag såld.
Det är bra pris, bra pensel, lacket sitter länge, det finns massor av olika färger och eftersom flaskan är liten så hinner den inte torka ut för den tar slut innan.


Min favorit just nu är nr 03, tänk er bruna händer tilll den färgen sen också...



Har ni något favoritlack?
Vad gillar ni för färger?
1 Annelie:

skriven

Jag använder sällan nagellack numera. Jag gillar de mesta av färger, meninte gärna tex. orange,grön osv.

OM det är dina naglar så måste jag säga att dom är riktigt snygga.



Ha en fin kväll!

2 Annelie:

skriven

Jag använder sällan nagellack numera. Jag gillar de mesta av färger, meninte gärna tex. orange,grön osv.

OM det är dina naglar så måste jag säga att dom är riktigt snygga.



Ha en fin kväll!

3 A:

skriven

Använder nästan aldrig nagellack...

Vilka vackra naglar du har =)

4 carina:

skriven

Hur fixar du stallet med de naglarna?

Väldigt sällsynt att mina fingrar får lack på sig,

men tårna brukar få det när strumpora åker av till sommaren....vilket de inte fått gjort ännu ;)

5 Fia:

skriven

Jag blev också så imponerad av att du har så stiliga naglar, och ändå jobbar du med kor och hästar. Hur går det till?

6 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Jag har ju förstärkning med färgad tipp på mina naglar så det är inte så ofta jag använder lack. Men Depend är kanon och sen har jag ett osynligt lack, från min nagelteknolog, som gör att lacken sitter i säkert 2 veckor. Så suveränt. Går nog inte att köpa ute i butik och har inget namn på den heller.

HA en toppendag!

7 Åsa.S:

skriven

Kul att du gillade lacket!

Gosh vilka läckra naglar du har!!!

8 Jocarmen:

skriven

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

Kommentera här: