Mygg-sommar

I en artikel i Aftonbladet står det att sommaren 2008 kan bli en riktig mygg-sommar, det blir inte kul för mig!!!
Myggen är fullständigt galen i mig...har prövat allt för att slippa myggbetten men inget hjälper...myggen är en av anledningarna till att sommaren kan bli jobbig...för varmt och för mycket mygg, då kan jag bli galen!!

1 Maria:

skriven

Fy för myggen, jag har samma problem som dig. Mitt blod måste smaka otroligt gott.

Va hurtig du är som städar & fejar så. Skulle behövas här oxå men det få bli enannan dag.

Tjing

2 Camilla:

skriven

Jag hatar också mygg. Fast inte för att dom biter mig, för dom har mig alltid som sista utvägen liksom, utan för det otrooligt irriterande ljuden när dom surrar kring öronen när man tex försöker sova..

3 christel:

skriven

Håller fullständigt med dig. De har ju börjat nu och mina fötter ser ur som f-n. Har fått många stick redan nu, de älskar nämligen mig också. Kärleken är dock inte besvarad.

4 Nicke:

skriven

Mygg som är så söta:-)



Vill man sova oantastad kan man skaffa en ingabett, då spelar inte ens surrandet någon roll.



Kolla: www.ingabett.nu



Hejs/ Ne

Kommentera här: