My Oh My

Sitter på jobbet och tittar runt på Youtube...den här har jag haft med i bloggen tidigare men den är så bra så den får vara med igen. Det är en lugn natt på jobbet igen vilket ger möjlighet till att surfa runt på internet...ingen av mina blogg-favoriter är i farten...SAKNAR ER!!!


1 Gabbi:

skriven

Morning raring!!!

Jag hoppas att natten på jobbet varit bra?!

Ha en fin lördag!!

2 A:

skriven

God morgon gumman.....

Hoppas det gått bra på jobb =)

Ha det fint

Kramen....

3 Ann:

skriven

Morning!

4 Tessan:

skriven

Hejsan Vännen!



Nu är det min tur att sitta på jobb;) Hoppas du får en fin Lördag, för det tänker jag ha efter att jag stänger butiken idag:)) På Åland är det strålande sol och just nu 19 grader och då är det bara morgon ännu! Tror jag går ut med en kopp fika nu tills kunderna börjar droppa in:) Kjam!

5 Vaniljis:

skriven

God morgon vännen!

Hoppas du får en trevlig dag! Här är det strålande sol.

Puss

6 Mia:

skriven

Hihihi, tack för tipset, det var det bästa hitills! S

7 Mia:

skriven

Jag får inte in klipp från Youtube längre...hur bär du dig åt??

8 Pialotta:

skriven

Den där minns jag särskilt väl då sommaren 84 var en speciell sommar för mig:-)

9 Patrikamal:

skriven

I see first time your site guys. I like you :)

Kommentera här: