Morgonsvammel

I dag ska jag på jobbet igen, vi har temadag hela dagen så det blir en sittande dag igen. Jag gillar inte att sitta stilla hela dagarna på jobbet, hela kroppen blir konstig om jag inte får gå upp och röra mig ibland. Får be om många "bensträckare". Vackert väder är det också...känns som om jag skulle vilja skolka... ;)
Efter jobbet idag måste jag åka iväg och handla...kylskåpet gapar halvtomt och så behöver jag fylla på med toapapper, tvättmedel och diskborstar och sånt så det blir nog en sväng på Ö & B också.
Vår-städningen går sakta framåt, i går städade jag vårt sovrum, det är bara fönstren kvar där nu dom fick vänta eftersom det började regna igår. Det är ganska skönt att dela upp städningen och ta rum för rum så här tycker jag.
Snart är hälften gjort...får fortsätta i kväll när jag kommer hem.
Vad ska ni göra idag?


1 Gabbi:

skriven

Åh..fyttifan för att sitta inne en hel dag!!

Javisst, skolka e ju ett alternativ ;)

Ha en fin dag!!

2 Gabbi:

skriven

Hej å hå..då försöker vi gen då!!

Fyttifan för att sitta inne en hel dag!!

Javisst...skolka e ju ett alternativ :))

Ha det fint

3 A:

skriven

Hehehe.. Lite krux med kommentarerna här idag =)



Jag tycker du ska skolka ;)



Pöss....

4 linda:

skriven

Jag tror du får en lyckad dag trots allt!

Du får tänka framåt..tänk på lönen..vad glaad du blir när du får den..L

5 My:

skriven

Duktig du är som orkar/hinner vårstäda i det här vackra vädret! Du har diciplin! (hur stavas det??)

Kram

6 Pia:

skriven

klart man ¨ska gå till jobbet eller hur , fint väder är bra i vilken fall :) benstäckare får väl duga ?

7 Pia:

skriven

inte behöver man skriva in några koder för att kommentera hos er som fått ny "plattform" bara att skriva in, konstigt,ska det vara så?

Kommentera här: