Luktar regn

Har ni tänkt på vad gott det luktar efter ett regn?

1 Mia:

skriven

Visst doftar det ljuvligt?? Rent, fräscht, som om naturen vore rentvättad! :-)

suckar Jaaaa Ejmis, jag tror det blir två kissar jag också....det fanns både kort- och långhåriga. Det är så bra där uppe för dom kan gå ut, det kunde ju inte mina här...

2 Pernilla:

skriven

Jag håller med, rentvättad natur luktar underbart.

/P

3 vivan:

skriven

Ja och står man bredvid en balsampoppel...sååå luktar det under bart..kramiz

4 Sandy:

skriven

Ja det luktade så fräscht och gott när jag cyklade hem idag!

5 sanny:

skriven

det gör det faktiskgt :)

6 Camilla:

skriven

Ja, jag tycker att det luktar jord, när det har regnat.

Och jag tackar för regn i stället för snöööö...

:-)

7 Nettan:

skriven

Friskt och härligt.

Då är det ganska bra med hundar då man verkligen kommer ut på en promis.



Kramiz

8 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Jag håller med dig, det luktar så friskt och gott!

Ang CSI så var det verkligen ett märkligt CSI, fattar inget!!!



Kram Sus

9 Carina:

skriven

Härlig frächt ...håller med dig, och att själv få ligga och mysa med en god bok i husvagnen drömmer jag om i sommar...om det nu nödvändigtsvis nu ska regna på min semester,)

10 Plogflickan:

skriven

Efter ett regn så känns det nästan som om naturen håller andan.. ett kort tag.

11 Nina:

skriven

Jaaa, och det kan dofta så gott även precis före ett regn.

12 Niclasmette:

skriven

I really enjoyed it. You have done a great job.

Kommentera här: