Lika som bär?

Jag var in till Kattis och tittade på hennes fina smycken och bland smyckena fanns också ett foto på hennes golden.
Nu måste jag visa Kattis en av mina tikar, jag tycker dom ser ut att vara lika som bär.
Vad säger du Kattis?





1 Mia:

skriven

Vilken sötnos!!

Kram

2 Kattis:

skriven

Hallå!

Ja, de var väldigt lika.

Vet du vilken kennel din kommer ifrån.

Hmm, har vi inte kollat det förut?

Hihi, det här var roligt. ;-)

3 Kattis:

skriven

Har bara sett dig på mest aktiva.

Jag syns inte på senaste inlagda iaf.

4 Helena:

skriven

Vad söt hon är. Nu får jag kolla hos Kattis hur hennes hund ser ut.

5 Kattis:

skriven

Hann kika in hos innan din kommentar kom att du hade bild på din fina tik.

Tjo!

6 Kattis:

skriven

Mina två kommer från Wintergold´s som ligger i Vallentuna. Dom har visst slutat föda upp nu.

7 Kattis:

skriven

Hej igen!

Kollade in på Attigården. Våra hundar har ingen linje som är samma.

Men lika är dom.

:-)

8 EmelieB:

skriven

va fin hund! (:

9 Eric:

skriven

Vilken fin hund du har.

Fast själv är jag en kattmänniska.

Ha en bra kväll! /E.

10 Carina:

skriven

Åh ursöt! Nästan lika söt som min lille hund ;)

11 louise:

skriven

urgullig hund ! själv har jag också en hund :D

12 Maria:

skriven

va söt :o) hur många hundar har du ??

Kommentera här: