Kvällen som gått

Vi hade en trevlig kväll med "Junioren", det blev kina-mat och jag är så mätt så magen står åt alla håll fortfarande.



När vi kom hem så tog jag tag i vår deklaration, revisorn ringde igår och var klar med deklarationen för vårt handelsbolag så i morgon ska jag upp till henne och hämta alla papper.
Sen ska jag såklart skicka in en ansökan om att få tillbaka skattepengarna tidigare också så att semesterkassan fylls på innan ledigheten startar.
Hur gick det för er på deklarationen i år?


1 Åsa.S:

skriven

Hahahaha, höll på att inte känna igen dig på bilden! ;)

Får tillbaka runt 800, lite surt att inte få mer...

Natti natti!

2 carina:

skriven

Går ganska jämnt upp för mig.

Hoppas du inte rullar ur sängen nu i natt nu bara

;)

3 Erlingtine:

skriven

Your website is extremely interesting

Kommentera här: