Inget ont som inte har något gott med sig

När det helt plötsligt började pratas om att det kan komma snö igen så blev det fart på A.
Nu har han börjat med vårbruket och är ute och plöjer.



Bilden är från förra sommaren.
1 Mia:

skriven

Näää, inte fasen vill vi ha snö nu!!!!!!

2 Emelie:

skriven

Härligt med 5 veckor =) Har räknat och jag får typ 3 veckor om jag inte jobbar extra. Så det är ju frågan.. extra pengar eller semester...

Nu ska jag ut på en härlig kvällspromenad. Ha en bra kväll!

3 Eva:

skriven

O nej, ingen mer snö NU!!

Nu vill vi väl bara ha sol och värme, eller hur? :-)

Jag piggnade till nu framåt kvällen, men börjar faktiskt undra om jag drabbats av sån där sömnapné. Minns att jag vaknade två gånger i natt av att jag inte fick luft. Lite läskigt. Jag som trodde att man bara drabbades om man var överviktig... men det är kanske åldern... :-(

4 Åsa.S:

skriven

Tur det blev snövarning då, så han kom igång! ;)

5 Erika:

skriven

Usch, hoppas att vi slipper snön!

Kommentera här: