Info från blogg.se

Fick det här mailet från blogg.se idag.

Vi väntar fortfarande på svar från Desktop Headlines
advokat och det är helt avgörande för vilken tidplan
vi kommer att köra efter när det gäller fortsatt
bloggflytt.
Vi vill göra det i lugn och säker takt.
Motparten vill att vi skall stänga nu för att orsaka
oss och indirekt er så stor skada som möjligt.
Förhandlingsläge fortfarande alltså...därav den dåliga informationen kring vad som händer.
1 A:

skriven

Oj.....Tänk om det kraschar.

Det var den tanken som gjorde att jag bytte.

Har ditt besöksantal sjunkit sen du flyttade över?

2 Jennie:

skriven

Grattis tjejen!

Du vann Loreál tävlingen i min blogg :). Nu behöver jag bara ditt fullständiga namn och adress så ska jag ta och lägga vinsten på lådan! Maila detta till mig på [email protected]

Ha en superfin kväll nu!

Kram Jennie

3 Helena:

skriven

Och vad var det de svarade på undrar jag som är lite nyfiken.

4 Carina:

skriven

Aha då är det som jag trodde då alltså!

5 Inger Maryissa:

skriven

Tack gulliga du för informationen.

Men nu blir jag orolig....tänk om vi som inte fått våra bloggar flyttade...att våra bloggar bara stängs ner.....

Tror jag också ska maila Blogg,se och fråga.

Jag har trott på att de skulle fixa detta, eftersom de har ju skrivit på sin info förut att allt skulle gå bra.

Åter igen tack snälla för infon.

Kram

Kommentera här: