Göra nytta

Det här går inte...det är väl dags att göra någon nytta idag också...har lite städning såklart...och tvätt...och lite annat smått och gott också som ska fixas...



Vad gör ni idag?

Tryck på den lilla svarta och gör mig glad ;)


BloggRegistret.se
1 Nettan:

skriven

Ja, här blir det lite nytta idag också.

Lika bra att passa på när det är skitväder ute.

Måste fixa till hundarna också inför söndagens utställning.



Kram

2 Mia:

skriven

Nytta?? Var ska man börja, tro?? Kanske bäst att börja med en dusch, har inte ens kommit in dit än! L

3 My:

skriven

Måste man göra sånt med?? :) Ja lite nytta blir det nog här med. Ang nedan inlägg- jag gillar oxå Trdera, där kan man fynda du! Och tack för ögon-godiset...

4 linda:

skriven

Ska hjälpa till med maten på sonens lägerskola idag..sen blir det jobb till 22:00!

Så inte mycket nytta här inte...

Men en sak är bra..

solen skiner och vem vet..man kan kanske få lite färg inför resan som närmar sig..L

5 Nina:

skriven

Jo, som alltid har man ju lite smått och gott att pyssla med. Jag ska främst försöka se till att jag syr mig en tunika. Dammråttorna anfaller, så jag bör väl se till att jaga bort dem också... sen får jag se vad dagen erbjuder.

Kommentera här: