God morgon

Oj vad trött jag var i morse...snoozade ett par gånger...tur man kan flexa på jobbet  ;)
I natt har det varit någon kallgrad här, det ser ut som om det skulle kunna bli en kanondag igen men väderleksrapporten lovade regn...ja,ja...det blir ju vad det blir, inte mycket man kan göra åt det.
I dag ska jag försöka komma ifrån jobbet RIKTIGT tidigt om det går, planen är att gå hem redan vid lunch.
Jag vill hinna träffa min kompis A-C och så vill jag hinna med att köpa några nya pelargoner också.
Vad ska ni göra idag?



Min tävling får ni inte glömma...kom igen nu och stilla min nyfikenhet!!!
1 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

I dag så e jag ledig på fm...sen jobba

Ska nog sätta mig i solen ett par timmar tror jag!! Vi har redan 9 + här..

Ha en fin dag!!

Kramen

2 Kim:

skriven

Godmorgon :)

3 Bim H-D:

skriven

Jajaja, jag HAR bild till dig ;) Ska bara få mitt huvud att hänga med så jag kan blogga om den också... :( Fullt upp med att läsa en blogg då och då, suck...

Må så grankott...

Kommentera här: