God morgon!

Nu är min arbetsnatt snart över och den har varit lugn. Nu är det dags att ta itu med morgonsysslorna på avdelningen och sen äta lite frukost här och sen åka hem.
Längtar hem till sängen nu....
När ni vaknar så ligger jag troligtvis redan nerbäddad hemma, sover sött och drömmer härliga drömmar. 
Vad har ni för planer för dagen?


glitter-graphics.com
1 sofie:

skriven

detsamma! sov så gott sen! =)

2 Madeleine:

skriven

God morgon. Ha en bra helg. Kram Madde

3 Ann:

skriven

Morning!

Sov så gott:))

4 Ulla:

skriven

Sov så gott!

5 Gabbi:

skriven

Morning...moahahaha..jag planer? Jobba dygn!! Så jag vet fan va jag ska göra!!!

Ha en fin helg, å nana sött!!

Kramen

6 Ragnaa:

skriven

Va fin header du har!

7 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Har sovit väldigt bra! Så skönt.

Dagen blir nog ingen speciell, ska väl kanske städa lite, om ryggen pallar.

Sen ska jag skapa ett halsband och ett armband, har jag lovat.

Ha en mysig helg.

Kram

8 Mia:

skriven

Sov gott och länge, så du är pigg till kvällens begivenheter! :-))

9 Anonym:

skriven

idag ska jag nog hitta på ngot med min pojkvänn. vad ska du gööra? =)

10 Helen:

skriven

Skönt o snusa, själv har jag haft en ganska sömnlös natt vaknat typ femtioelva gånger så jag känner mig ganska mör just nu. Ska iväg o köpa lite ny jord o ta det allmänt lugnt, ev kommer några kompisar lite senare. Vad ska ni själv hitta på i dag eller du ska jobba inatt igen? Ha en bra dag.

11 Dress Like a Princess:

skriven

God morgon :)

12 Tinaz:

skriven

Fotbollsmatch blir det idag den yngre skall spela, sedan skall vi ju försöka oss på att äta suring :P slurp

13 My:

skriven

Då sover du gott nu då....ha en bra dag sen när du vaknar! Och jag åker snart och gör mina pass...

14 Olivia:

skriven

godmorgon:)

Ha en super bra dag!

15 britten:

skriven

inga planer alls i dag..sov så sött du...

16 Helena:

skriven

Godmorgon! Jag har också jobbat natt, i fem år och vet hur trött man blir. Hoppas att du får sova gott och får en jättebra lördag!

17 A:

skriven

Sov gott vännen =)

Jag ska tvätta.....

Kramen

18 sibel:

skriven

God morgon :) hoppas du får en bra dag!

19 Lexie:

skriven

hoppas du sover skönt :)

20 Bim H-D:

skriven

Pip!

Jag tänker hålla mig inomhus!!! ;)

Hrm, idag kommer jag tydligen från Sala, jaha... Inte Skövde då, eller vad det brukar vara... Testade på jobbet - Karlstad. Ja, även om jag inte sitter placerad där så står servern där... DÅ stämmer det. Hm, är det så löjligt att den väljer att visa plats där man är (pekar uppe i vänstra hörnet på skärmen ;)) beroende på var den server man är kopplad mot?

Hm, dock vet jag att äldsta dottern nog kör de sista flyttlassen från Kiruna till Jukkas idag? Tömmer den gamla lägenheten och försöker bo in sig? Hrm, hoppas bara att hon nu får hjälp med bärandet av gubbe och polare, basta... Måste ringa och kolla kanske? De fick lägenheten klar i onsdags, och flyttar redan. Hon försökte packa och Muffe (Jiellats broder) bar iväg det hon packade ner igen... Hopplös vovve att ha i lägenhet, ja... ;) Lite större nu så...

Må så grankott...

21 Mia:

skriven

Nu är kaffet klart, skynda dig!! L

22 A:

skriven

Hej och tack ;)

Hon hade någon bugg i kodmallen... JAg orkade inte leta efter den så jag kopierade helt enkelt en kodmall från min designblogg och satte in i hennes =)

23 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hoppas att du fått sova ordentligt! Ha en trevlig helg!



Kram Sus

24 A:

skriven

När jag började blogga såg jag att många hade fina bloggar och ville också ha det så jag snokade runt lite överallt och hittade saker.... Sen har jag lärt mig mer och mer. Jag har även gått massa datorkurser på komvux. Bl.a. 3D-animering och html...

25 Kattis:

skriven

Hej!

Jag tänkte vänta med att visa det tills Annsingen kan se det först.

Men jag har lite smycken utlagda på bloggen.

Vet inte hur mycket som ligger just under smyckeskategorin. får väl städa där strax, så kan du gå in och kolla.

Ha det gott! Återkommer snart.

26 Kattis:

skriven

Ja, man minns. Det är roligt att det står i tidningen att man vill sätta koppel på barn! Hallå, det fanns när vi var små. Inget nytt där inte.

Kram

Kommentera här: