God morgon!

Jag har precis varit och släppt ut hästarna så nu är det dags för dagens första titt hos bloggkoll.com, en av mina absoluta favoritsidor numera...har ni inte anmält er där så gör det!!
Är det någon fler som är vaken??



Uppdatering: Blogg.se har strulat HELA morgonen...har kunnat skriva inlägg och kommentera men inget har visats utanför min egen blogg!!!
Hoppas det är ok igen nu...
1 Nettan:

skriven

Självklart är man vaken.

Man måste ju se till att yngsta dottern kommer till skolan och så har man ju en valp att hålla lite koll på så det inte blir några olyckor i sängen.



Jag kör också med bloggkoll !



Kram

2 lillaviola:

skriven

Beroende,jag knappast! Ska bara kolla lite, och vips så försvann det ett par timmar.

Bloggkoll har jag missat. Tack för tipset...

Jag har försökt att komma in på min blogg men icke..klart man blir SUR

3 Nina:

skriven

Jag använder bloggkoll... helt underbart. Slipper sitta och harva genom hela högen med blogglänkar, ser vilka som skrivit, sparar tid... hrm, fast det blir ju ett antal timmar vid datorn ändå. Jaja..



Väntar också på den attans flytten av bloggen, det lovas och lovas, men inget händer.



Ha en bra dag!

4 Bim H-D:

skriven

Ja, och där har vi lille Leo Tass också ;) Såg ju sådan ut häromdagen ;)

Må så grankott...

5 Theodorolea:

skriven

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

Kommentera här: