God morgon!!!


MySpace Graphics
MySpace Comments

I dag är jag ledig!!
Tack ock  lov så kom det ingen snö i natt men det ser ut att bli regn...just nu är det soligt i alla fall men bara 4 grader.
Ska se om jag kan få upp A så vi kan börja med sommarhagarna...han är morgontrött den mannen...
Vad gör ni idag?


1 Nettan:

skriven

Ja, här är det sol just nu, men på em kommer det troligen regn så det gäller att njuta av solen så länge den är uppe.



Kram

2 linda:

skriven

Här skiner solen också..

tror vi här i söder kan slippa regnet..iallafall idag..

men resten av veckan ser det mörkt ut..

Lycka till med väckningen..L

3 Freddeland:

skriven

morgontrött är jag med.. fruktansvärt morgontrött.

4 Lena:

skriven

I dag ska jag riva hagar, sätta upp nya hagar, skruva i hop min dyngspridare och titta på en häst :). Kanske försöka uppdatera min blogg också ;)

5 Tinaz:

skriven

Nej här är det heller ingen snö el hagel..solen lyser men det är bara +11 få se om jag putsar idag... gruvar mig!!

Kommentera här: