Glömde visst

Jag är fortfarande väldigt nyfiken på att se hur ni har det där ni sitter och bloggar, så fram med kameran nu!!
Ni kan ju faktiskt vinna ett litet pris om ni visar hur ni har det, klicka här och var med!!!



Rösta gärna också!! ;)

BloggRegistret.se
1 Gabbi:

skriven

Nu kommenterade jag på inlägget under..å de bara försvann...

Grrrrrrrrrr

2 Nettan:

skriven

Åh, kommer du in och kan göra inlägg.

Jag kommer inte in sen igår kväll. Åhhhhh !



Kram

3 LillaNisse:

skriven

Det är bara jag som kollar läget, har problem med att posta min kommentar, den kommer inte med.



Kram

4 Eva:

skriven

Ska jag visa upp mitt skräpiga skrivbord.... hmm, nej jag tror inte det. Det är belamrat med papper. Så jag skäms... måste städa...

5 Helen:

skriven

Haha ja du skulle inte vilja se min lilla datorplats nu, den är inte så mysig med både glas o annat framför mig.

Ha de gott :)

6 Anonym:

skriven

Får fixa det en annan gång eftersom MIN EGNA dator inte funkar just nu...;-)Men LOVAR komma tillbaks med full kraft snart =D



Trolda kramar

7 Helena:

skriven

Nej du här visas inte upp någon skräpig dataplats...

Kommentera här: