1 Gabbi:

skriven

Morning..

Här har vi varit aktiva ser jag..

Ha en fin 1 maj du med..

Kram

2 linda:

skriven

Bra jobbat med stegen..

min gick ju sönder igår..så jag har inte en aning om hur många steg jag gått..snyft



Ha en underbar 1 maj..och demonstrera inte för mycket..'L*

3 Dress Like a Princess:

skriven

Jag hade en mycket trevlig kväll :)

4 soffie:

skriven

ÅÅ va du är duktig.Hoppas du får en härlig dag idag!!

5 JOSEFINE:

skriven

duktigt :)

6 Plogflickan:

skriven

Då kom du en bit på dina steg.....

Ha en bra dag!

7 synne:

skriven

Hallå.

Nu var det länge sen jag var inne hos dig. Har haft massor att göra.

Den kastreringen såg inte så hemsk ut, tror det känns värre sen när bedövningen släpper på de små liven.

Hoppas din förkylning är borta nu med.

Har börjat med stegräknare här med. Blev utmanad av en som komenterade hos mig. Klart man tar en sån.

Viktkampen har startat. Vem vinner första ronden?

Ha en fin första maj ialla fall.

Kram Synne :D

8 Mandiz:

skriven

Ha en bra dag!

Kommentera här: